top of page
תמונת הסופר/תאייל הראל

איך ליצור תוכן מעורר השראה באינסטגרם?


אילונה איגלוב אשת פרסום ושיווק דיגיטלי, בעלים של חברת 'בעלהבית' המתמחה בשיווק עסקים ברשתות חברתיות, במאמר מרתק על הדרך של מותגים לייצר פרופיל מעניין ומעורר. האתגר מורכב במיוחד לחברות ללא מוצר פיזי, במאמר דוגמאות וטיפים פרקטיים ליישום


האינסטגרם הוא מקום אליו נכנסים אנשים כדי לקבל השראה, לחקור ולגלות את העולם באמצעים ויזואלים. וכדי שעסקים יצליחו לסחוף אחריהם אנשים, יגרמו לאנשים לקום כל בוקר ותוך כדי שתיית הקפה ירצו להציץ בחשבון שלהם כדי לראות מה קורה, מה חדש – הם צריכים לתת ערך אמיתי, צריכים לתת השראה לקהל שלהם.


לא פעם יצא לנו לשמוע מנותני שירותים ובעלי עסקים שהעסק שלהם לא מספיק יצירתי כדי לתת השראה לאחרים, אין להם מוצר פיזי שניתן לצלם או שהם פשוט לא מספיק מעניינים. אז נכון, מעצבת אופנה יכולה ליצור פיד יפה ואופנתי שימשוך אלפי עוקבים חובבי אופנה באמצעות צילומי מגזין שיקים מלאי סטייל וגלאם, מעצבת פנים תעניק בקלות השראה עם צילומי בתים מבפנים שנראים מיליון דולר.  אבל דווקא כאן טמון היתרון שלהם – כי אותה מעצבת יכולה לייצר בקלות תוכן יפה אבל זה יטמע מאוד מהר בין ים התכנים היפים שיש היום באינסטגרם. ודווקא אותו נותן שירותים שאין לו עסק מספיק ויזואלי צריך לצאת מחוץ לקופסא, לחשוב על אסטרטגיה מיוחדת וכך ליצור חשבון מעניין, ייחודי ושונה מהנוף האינסטגרמי הרגיל.

ניתן דוגמה מחברת BUFFER העולמית – מדובר בחברה שהקימה תוכנה לניהול של מדיה חברתית.

גם להם אין מוצר פיזי לצלם אבל הם החליטו לקחת את הייחודיות שלהם, את הבידול שלהם מול המתחרים וליצור סביבו אסטרטגיית תוכן מבדלת באינסטגרם – הייחודיות שלהם זה שיש להם ממשק קל לתפעול ומאוד נוח, כל כך נוח שמנהל המדיה יכול לטייל בעולם ולהמשיך לנהל את העבודה שלו בקלות ויעילות דרך הפלטפורמה שלהם. הרעיון שלהם היה לבקש מהלקוחות שלהם לעלות תמונות שלהם עובדים ממקומות שונים בעולם, וכך הצליחו לייצר חשבון אינסטגרם סופר מעניין ומעורר השראה!

עוד דוגמה מצוינת הוא חשבון האינסטגרם של חברת WE WORK  - החברה מספקת שירות השכרת חללי עבודה לעצמאיים וחברות במגוון גדלים. אם נחשוב על צילום של חללי עבודה זה יכול להישמע מעט משעמם ולא אטרקטיבי, אבל הייחודיות שלהם זה לא המקום הפיזי, שולחן העובדה או חדר הישיבות להשכרה – אלא הלייף סטייל הייחודי שהם מעניקים לחברי הקהילה, אם זה באמצעות האירועים שהם מפיקים, העיצוב המודרני של המקום, שיעורי היוגה והכושר, הכלבים החמודים שמגיעים לעבודה וכל אלו מקבלים ביטוי בחשבון שלהם ומציגים את חווית הלייפ סטייל שהם מעניקים ללקוחות שלהם.





לסיכומו של עניין, אתם לא חייבים עסק ויזואלי כדי לנהל חשבון מעניין ויצירתי –

אתם צריכים פשוט למצוא את הדרך להציג את הייחודיות שלכם כך שתעניין את הקהל שלכם. למשל רואה חשבון יכול לעלות סרטונים עם טיפים לניהול נכון של עסק, קואצ'רית יכולה לעלות לעמוד שלה משפטים אישיים  שתמיד מסייעים ללקוחות, מתווך נדלן יכול לעלות תמונות של הלקוחות שלו בבתים החדשים שלהם, חברת הייטק יכולה ליצור פיד מעניין באמצעות תמונות וסטוריטלינג של חברי הצוות המוכשרים או מכללה מקצועית יכולה לעלות תמונות של הסטודנטים הבוגרים שלה במקום העבודה החדש שלהם ולספר במה הם עוסקים לאחר סיום הלימודים.










 

כותבת המאמר:


אילונה איגלוב, אשת פרסום ושיווק דיגיטלי, בעלים של 'בעלהבית' חברה המתמחה בשיווק עסקים ברשתות חבריות, ומעבירה סדנאות אינסטגרם לעסקים, חברות וארגונים.

לינק לאתר: http://www.balhabayt.co.il

Comments


bottom of page