top of page
תמונת הסופר/תטלי דביר לבנת

במקום ניתוח: הטיפול החדשני של ד"ר הילה איסקוב לעור פנים צעיר ובריא

75% מהמטופלות של ד"ר איסקוב מדווחות, בנוסף לשיפור דרמתי במראה,

גם על בוסט לביטחון העצמי ולהרגשה הכללית. לא פלא שהמרפאה שלה

הפכה במהרה ללהיט


הקיץ הגיע ועמו, לצד הכיף והחיים, שלל צרות וסכנות לעור הגוף והפנים. לדברי ד"ר הילה איסקוב, כדי להימנע ככל האפשר מנזקים לא רצויים חשוב לא רק להישמר מפני קרני השמש אלא גם להיות מאוד זהירות בבחירת הטיפולים. מאוד לא מומלץ, לדוגמה, לעבור בקיץ טיפולים שכוללים חומרים מבהירי עור. מצד שני, חשוב מאוד להשתמש במקדמי הגנה ולחבוש כובע רחב שוליים.


מה כן אפשר לעשות בקיץ כדי לשפר את מראה עור הפנים? פיסול, למשל, הוא רעיון לא רע. ניתן בהחלט לפסל את הפנים בקיץ - פעולה שעשויה להצעיר את המראה ב 10- עד 15 שנים, להרים את הביטחון העצמי לגבהים חסרי תקדים ולדחות ניתוחים פלסטיים - אבל חשוב לבחור בטיפולים שכוללים החדרת לחות על מנת למנוע יובש. כמו כן, ניתן לעשות טיפול חדשני שמטפל בכהויות סביב העיניים ובקמטוטים - .XELA REDERM מה עוד? מזותרפיה, כמובן.

הטיפול, המבוסס על "הרס" של רקמות העור באמצעות דקירות קטנטנות למטרות חידוש ושיקום, טיפול שמבוסס על החדרת חומרים כמו חומצה היאלורונית, ויטמינים ומינרלים שהעור זקוק להם. מומלץ גם בחודשי הקיץ, כך שיש לך הזדמנות נפלאה להרים לעצמך לפני הביקור הבא בחוף הים. אה, והמלצה אחרונה: שתי מים. הרבה. כמה שיותר. זה קריטי. לא רק לגוף ולנפש אלא גם - במישרין - לעור הפנים. על כל כוס קפה יש לשתות לפחות שתי כוסות מים.

כמעט ללא כאב ד”ר הילה איסקוב עברה קורסים והשתלמויות בצרפת, במונקו, בגרמניה, ברוסיה וכמובן בישראל. בנוסף, היא הוכשרה בכירורגיה פלסטית של ראש וצוואר - זאת, על מנת להעשיר את הידע שלה באופן שתורם רבות לאיכות טיפולי האסתטיקה וההזרקות, מעבר לשיפור המראה ולשמירה על היופי הטבעי, מעל 75% ממטופליה של ד”ר איסקוב מדווחים על שיפור בביטחון העצמי ובהרגשה הכללית. את התוצאות ניתן לראות כבר אחרי הטיפול הראשון, אבל כשמדובר בסדרת טיפולים, מטבע הדברים יש להשלימה לקבלת תוצאה מושלמת. הקליניקה של ד”ר איסקוב מציעה מגוון רחב של טיפולים אסתטיים משמרים ומצעירים המבוססים טכנולוגיות מתקדמות ועל חומרים חדישים, באישור משרד הבריאות, שעומדים גם בתקנים של ארה”ב ) FDA ( ואירופה ) CE (. הטיפולים מתבצעים בצורה בטיחותית, בעזרת חומרים מהטובים והמתקדמים ביותר בעולם כיום.


ד״ר איסקוב, שמנסה את כל החומרים בראש ובראשונה על עצמה, משתמשת בטכניקה ללא מחטים. היא מבצעת את כל התהליך בעזרת כניסה אחת בלבד, שאינה משאירה אחריה שטפי דם ולא מצריכה זמן החלמה כלל: מייד אחריה אפשר להמשיך בענייני היום כרגיל ואף להשתתף באירועים חברתיים. בקליניקה שלה, הטיפול האסתטי מתחיל משיחה, פגישת ייעוץ ראשונית. השאלה הראשונה שנשאלת היא “מה הכי מפריע לך?”. אם את כבר יודעת, בואי לבקר וצאי יפה וצעירה יותר.

 

ד"ר הילה איסקוב טלפון בקליניקה: 03-5365631 , 054-7405220



Comments


bottom of page