top of page
תמונת הסופר/תאייל הראל

לוקיישן שהוא השראה



משחר ההיסטוריה נטו הוגי דעות ויוצרים ליחס למיקום, ללוקיישן, השפעה ישירה על הלך הרוח ועל הופעתה של המוזה. מלון הבוטיק גורדיה ששוכן בהרי ירושליים מזמן רגעים נדירים בנוף מהפנט.



מלון הבוטיק היוקרתי והרומנטי ביותר בארץ- Gordonia Private Hotel, חו"ל זה כאן. אם אתם חולמים על חופשה זוגית, אינטימית ורומנטית, עם שפע פינוקים ונוף קסום, כדאי לכם להכיר את מלון הבוטיק גורדוניה - מלון סוויטות יוקרתי.


כדי להגיע אליו תצטרכו לנסוע בדרכים היפהפיות של הרי ירושלים ולטפס עם הרכב לגובה 800 מטר, בואך קיבוץ מעלה החמישה.


בלב לבו של חורש טבעי ומוריק תגיעו אל שער הברזל הענקי שייפתח לכבודכם כבמטה קסם ויפרוש בפניכם את שביל הגישה הקסום אל המלון.


כבר ברגע זה תתחילו ליהנות מהאווירה הפסטורלית שתלווה אתכם במשך כל שהותכם בגורדוניה.




בגורדוניה 16 סוויטות בלבד. כשתכנסו לסוויטה תרגישו שאתם לא רוצים לצאת ממנה, אבל כשתסיטו את הווילון תתגלה בפניכם גולת הכותרת של גורדוניה - דק פרטי מרווח ומעוצב, כך שישמור על פרטיותכם באופן מלא, בו לצד בריכה פרטית (מחוממת) ממוקם גם האט-טאב פרטי ופינת ישיבה מפנקת, בה תוכלו ללגום יין טוב אל מול נוף יפהפה ושקיעה עוצרת נשימה.


המיטות בסוויטות מוצעות במצעים עשויים עבודת יד - 100% כותנה סרוקה רכה ומלטפת. במתחם האמבט יחכו לכם מגבות רכות וריחניות ומוצרי אמבט איכותיים ויוקרתיים של המותג L'occitane.

מכונת הקפה שבסוויטה תפנק אתכם בקפה או חליטות תה מהמשובחים ביותר והעיצוב של הסוויטה ישרה עליכם תחושה אינטימית ורומנטית כבר מהרגע הראשון.



האירוח בגורדוניה מותאם להעדפותיהם האישיות של האורחים מתחיל כבר יממה לפני שתגיעו למלון, כשתקבלו שיחת טלפון, בה תשאלו למידת הטמפרטורה שתרצו שתחכה לכם בחדר, סוג המוסיקה שיקבל את פניכם והאם תעדיפו שיחכה לכם בחדר בקבוק מים מינרליים מוגזים או צלולים. גם את הכריות תוכלו לבחור מתוך תפריט כריות עשיר שהותאם במיוחד כדי לאפשר לכם שינה שלווה ורגועה.


מלון גורדוניה ערוך לפנק אתכם בשירותי פרימיום הכוללים: סלון מפואר עם בר עשיר שזמין לרשות האורחים 24 שעות ביממה ובו תפריט מתחלף ממיטב התוצרת המקומית, משקאות חמים וקלים ושפע פינוקים – הכל כדי שהחופשה שלכם תהיה מושלמת. לא פחות.


אתר המלון: www.gordoniahotel.com, טלפון להזמנות: 02-5331342

Comments


bottom of page