top of page
תמונת הסופר/תאבי יופה

אורלי בקשי | עיצוב ואדריכלות פנים

עיצוב אדריכלות פנים וניהול פרויקטים

התמחות: דירות יוקרה, בתים פרטיים, בתי נופש לתושבי חוץ, משרדים, חנויות, מסעדות ובתי כנסת.




המשרד הוקם בשנת 2007 על ידי אורלי בקשי הבעלים, נחשב למוביל באזור השפלה המרכז והדרום. כל פרויקט מתחיל משלב הסקיצות, בניית קונספט עיצובי, תכניות עבודה, בחירת חומרים והדמיות תלת מימד. לוחות זמנים, תקציב ובעלי מקצוע.


אורלי בקשי לא עוצרת לרגע. לאורך שנות פעילותה היא הספיקה לתכנן, לעצב וליצור אינספור פרוייקטים מוצלחים ומעוררי השראה, שמספקים לבעליהם, לצד האספקט הוויזואלי, ערכים מוספים רבים וחווית לייף סטייל איכותית ויוצאת דופן. תכנון מדוייק, העולה בקנה אחד עם צרכיהם של בעלי הנכס, יוצר מארג אינטליגנטי של נפחים, טקסטורות, פרופורציות וצבעים. בקשי וצוות המשרד מתמחים במגוון רחב של פרוייקטים: דירות, בתי יוקרה, משרדים, חנויות, מסעדות ובתי כנסת.

 

אורלי בקשי, עיצוב ואדריכלות פנים, מעידה על עצמה שהיא "עושה את מה שהיא אוהבת, ואוהבת את מה שהיא עושה". כבעלת משרד מקצועי ויצירתי המחובר למגמות עיצוב בינלאומיות ונחשב למוביל בדרום ובמרכז הארץ, היא מעמידה סטנדרט גבוה בכל פרויקט שאליו היא נכנסת.


"כל אחת מהעבודות שלי היא תהליך יצירה שלם וייחודי, המשקף בתוכו את אופיו של הלקוח ואת דרישותיו", מסבירה בקשי, "בכל פרויקט אני מחפשת את המיוחד, את האחר, את מה שמדויק ללקוח ושוקעת עמוק לתוך התהליך עד לסיומו ועד להתאהבות הבאה".

 

כמעצבת התפקיד של בקשי הוא ליצור חוויה ואיכות חיים, ולכן כל עבודה מלווה במחקר, בתכנון ייחודי, בליווי ובסנכרון בין לקוחות, ספקים ובעלי מקצוע מהשורה הראשונה.

"המקצוע הזה מחייב מקצועיות, מסירות ואהבה", מודה בקשי, "ואלה הם הערכים שמובילים אותי בעבודה: אמת, אהבה, אומץ, אותנטיות, אחריות, התמדה, התפתחות, יצירתיות, שותפות, שקיפות ותעוזה".



באיזה סוג של פרויקטים את עוסקת?


"אני עוסקת במגוון של פרויקטים: דירות יוקרה, בתים פרטיים, משרדים, חנויות בוטיק, מסעדות, בתי כנסת ובתי מלון. אני אישה של פריצות דרך, של חדשנות, וכשאני מתחילה פרויקט אני חייבת לדעת שהוא הכי מקצועי וטוב שיש".


עם תחילתו של פרויקט בקשי מוציאה את הלקוחות לסיור בתוך הדמיות תלת מימד כדי לתת להם את ההרגשה שהם שם, בתוך החלום שלהם, מקבלים טעימה מהצורה הסופית שבה הוא ייראה בסופו של דבר. לכן פרט לדירות יוקרה או משרדים וחנויות בוטיק, היא מתמחה גם במבואות כניסה לבנייני יוקרה, שם היא יכולה להביא לידי ביטוי את היצירתיות הגבוהה שלה, את התעוזה ואת השילוב של צבעים וחומרים איכותיים.


"היעד שלי הוא לא להפסיק ליצור ולייצר, ולהיות חלק משלמות בלתי ניתנת להסבר ולהעתק", מודה בקשי, "אני גאה ומתרגשת תמיד ליצוק תכנון ועיצוב פנים באהבה ומקצועיות למגזר הפרטי והציבורי, כשבין העקרונות שמנחים אותי זה יצירת אלמנט אומנותי ייחודי ויוצא דופן אותו אני מכנה 'קיר כח', ליצירת קומפוזיציה ועניין בחלל. אני מאחלת לעצמי להמשיך ליצור ולהתמלא בעניין ובאתגרים חדשים, ושאעסוק במה שאני אוהבת וזה מה שיגרום לי להיות מאושרת".



















orlybakshi | designer_orlybakshi | 0528-708-702 | com.bakshiart@orly




Comments


bottom of page