top of page
תמונת הסופר/תאורית לבה

RPM הנדסה וניהול פרוייקטים



עוד כילד מקרית מוצקין, אהב לבנות ולהרכיב טיסנים ומכוניות. עם השנים כשחיפש כיוון בבחירת מקצוע, הבין רמי כי כמהנדס מכונות יוכל לשלב את כשרונו בתחום התכנון וההרכבה בשילוב יצירתיות מחשבתית. במהלך עבודתו כשכיר, לקה בהתקף לב, מה שהביא אותו במהלך תקופת ההחלמה, לחשב מסלול מחדש ולהקים את משרד לייעוץ הנדסה וניהול פרויקטים ליזמים פרטיים וחברות. "לפעמים, יספיק אירוע אחד שוציא אותך מאזור הנוחות, יגרום לך להתעורר וידחוף אותך להגשים חלום" מספר רמי.



רמי אייזרט

תחילת הדרך:

עוד כילד אהבתי להרכיב טיסנים ומכוניות על שלט, תחום המשלב תכנון ומחשבה בשילוב עבודת ידיים ויצירתיות. לאחר הצבא, כשרציתי ללמוד מקצוע חיפשתי תחום שיעניין אותי כזה שישלב את כישורי עם מספיק אפשרויות תעסוקה. בשנת 2003 סיימתי את תחום לימודי ההנדסה במכללת אורט בראודה בכרמיאל ומאז עסקתי כמהנדס מכונות במגוון חברות ומפעלים, כשעם הזמן וצבירת הניסיון המקצועי בערה בי התשוקה ליזום ולהקים חברה משלי.

ואז, לגיל 40 קיבלתי התקף לב "במתנה". משך ההחלמה לאחר הניתוח, ארך מס' חודשים זמן בו לא יצאתי לעבודה אך היה לי מספיק זמן לקרוא, להתעניין ולפנות לאפיקים חדשים בתחום עבודתי. הסתכלתי באור חיובי על מצבי הנתון ותוך מחק מעמיק בנושא, הבנתי כי אוכל להציע את עצמי כיועץ חיצוני במתכונת פרילנסר לחברות או גופים פרטיים. התחלתי לפרסם בערוצי המדיה עד שהגיע בהפתעה, הפרויקט הראשון שהיה לי להצלחה, הביא מגוון לקוחות וסלל עבורי דרך חדשה לשת"פ עם מהנדסים נוספים כדי לאפשר לעבוד על מגוון פרויקטים. בתום תקופת ההחלמה, כשבמהלכה בניתי שם אמין, מקצועי ומסור, החלטתי לפתוח את R.P.M משרד העוסק עד היום במתן שרותי הנדסה וניהול פרוייקטים ליזמים וחברות, הנמצא בקיבוץ לוחמי הגטאות.

לקוחות מתחומי הרפואה, הטכנולוגיה, מוצרי צריכה ביתית והתעשייה פונים אלינו עם רעיון, ואנו מלווים אותם מהשל הראשוני של אפיון המוצר עד לשלב ייצור דגם האב טיפוס, תוך ליווי מקצועי וטכני ״


תאר את פעילותכם ב-R.P.M


לקוחות מתחומי הרפואה, הטכנולוגיה, מוצרי צריכה ביתית והתעשייה פונים אלינו עם רעיון, ואנו מלווים אותם מהשלב

הראשוני של אפיון המוצר עד לשלב ייצור דגם האב טיפוס, תוך ליווי מקצועי וטכני בשת"פ עם מערכות תוכנה, בקרה

ואלקטרוניקה, בהתחשב ב פונקציונאליות המוצר, איכותו, מחירו בשוק ההמוני ובטיחותו לשימוש. בנוסף, אנו נותנים שרותי מיקור חוץ לתעשייה וליזמים משלב תחילת הפרויקט ועד לסיומו. ספר מהי השראה עבורך התחביב שלי כיוון אותי למקצוע ולעשייה. אני מאמין כי כשכשרון טבוע באדם זהו הכיוון בו עליו לעסוק עם חיפוש רלוונטיות לתעסוקה בתחום לאורך זמן. האהבה שלי ליצירתיות, עבודה עם הידיים ומציאת פתרונות יצירתיים בערו בי תמיד תוך רצון אישי להכיר טכנולוגיות חדישות, וכשנחשפתי אליהן נחשפתי במקביל גם לתחומים חדשים.




ספר על מוטיבציה ותשוקה לתחום

התחום דרש ממני מחשבה על הלקוח תוך מציאת פתרונות עבורו בדרכים יצירתיות. הבנתי כי כשאני לומד תוך כדי תנועה וכאשר כל יום אינו דומה למשנהו, זהו הדרייב שלי להמשך עשייה. תאר את הרגע כשיש פוקוס. חידדת מטרות והבנת מה חשוב הרגע הגדול, כשהחלטתי לפתוח עסק משלי. כשהכרתי את היכולות שלי, הנסיון המקצועי והרגש הפנימי שדחף אותי ללא פחד לצאת לדרך עצמאית. איך מתמודדים כשמלאים חששות?

גם לי היו ועדיין יש חששות כמו לכל בעל עסק ובמיוחד בתקופת הקורונה של חוסר ודאות ושנויים בלתי צפויים. מצבים אלו הביאו אותי לקרוא על תחום עיסוקי, לבחון מה קורה בעולם ובקרב מתחרים, מגמות חדשות וצפי לתכנון עתיד קרוב. כשפתחתי את R.P.M עסקתי רק בתכנון המוצר ועם הזמן כשהבנתי את דרישות הלקוחות, הבנתי כי אם אלמד גם את נושא הייצור, אוכל להציע את עצמי גם בתחום זה. אחד מהפרויקטים היה מול לקוח אמריקאי כשפיתוח המוצר התבצע בארץ והייצור בסין, נושא שהביא אותי לפיתוח תחום הייצור. היום, כשתקופת הקורונה האיצה את תחומי הייצור גם אנחנו ב - R.P.M עוסקים גם בפרויקטים בתחומי הייצור, הפיתוח והתכנון.


״התחום הדרש ממני מחשבה על הלקוח תוך מציאת פתרונות עבורו בדרכים יצירתיות. הבנתי כי כשאני לומד תוך כדי תנועה וכאשר כל יום אינו דומה למשנהו, זהו הדרייב שלי להמשך עשייה״

אילו עצות תיתן למהנדס מכונות בתחילת דרכו?

להעז ולסלול דרך עצמאית אך לא לפני לימודים, התמחות ועשייה פרקטית כדי לצאת עם ארגז כלים מלא בניסיון עבודה מעשי, ידע בתכנון ופתירת מצבים מורכבים תוך כדי הבנת צורכי הלקוח והשוק. כשיוצאים לעצמאות, יש לקחת בחשבון מצבים בהם עלולים ליפול ולקום, להתנסות וללמוד תוך כדי עשייה והכל לצבירת הידע לשיפור הדרך להצלחה.

מהי המנטרה שלך?

אם תרצה, תוכל להגשים את החלומות שלך. הכל תלוי בך. מהן מטרותיך לעתיד בעסק? להמשיך להתנסות בפרויקטים גדולים. להקים חממה טכנולוגית עבור יזמי פרויקטים מול נותני שירותים בתחומי תוכנה, אלקטרוניקה, עיצוב גרפי ומכניקה.



www.rpm-eng.co.il | ramizert@gmail.com | skype: aizert.rami | 0522979656

댓글


bottom of page