top of page
  • תמונת הסופר/תאורית לבה

אם נתכונן ליום סגריר, נעבור גם סופה // מאיר ברנר

מאיר ברנר, החל את דרכו בשנת 1981,כעצמאי בתחום הביטוח והחיסכון הפנסיוני. היה בעלים של סוכנות ביטוח שעסקה בכל תחומי הביטוח משך כ 35 שנים .בשנת 2015 סוכנות הביטוח נמכרה ומאז עוסק ביעוץ אובייקטיבי ללא כל זיקה עסקית עם מי מהגופים הפיננסיים.


פעילות אנושית

" לפני הכל, אני אדם של אנשים. אוהב לייעץ וללוות את לקוחותיי תוך הקשבה והבנה ולהגיע איתם תוך שיתוף, אל הדרך הנכונה והטובה עבורם בתחום הפיננסי."

מאיר, המחזיק בתארים הגבוהים ביותר בתחום ביטוח חיים C.L.U ו C.F.P , הוא מתכנן פיננסי מוסמך המשמש היום כיועץ ללקוחות פרטיים וחברות ובעזרת ניסיונו העשיר והידע שצבר, בסיוע צוות מקצועי תומך וטכנולוגיה מתקדמת ממליץ על דרכי פעולה אפשריים המתאימים והיעילים ביותר במסגרת הנתונים הקיימים.



אנו בפתחה של שנה חדשה. ספר כיצד נוכל להיערך לקראתה?

ראשית חשוב שתציבו לעצמכם מטרות ויעדים, ותשאלו את עצמכם , בסוף השנה הבאה כשאביט לאחור ,מה ארצה לראות ? אני כפרט או כמשפחה ועל פי התשובה לעשות ולפעול . בפגישה אישית מול לקוחותי אני מסייע במשמעות של "לעשות ולפעול " לטובת הגעה אל היעד . כאן חשוב לציין כי לעיתים נדרשות פעולות בתחומים שונים אז ,אמצא לנכון להפנות לבעל מקצוע נוסף כמו עורך דין או רואה חשבון המתמחים בנושאים ספציפיים כשהתהליך נעשה בליווי אישי שלי.


לאור ניסיונך העשיר, מהו המסר החשוב בעשייתך?

שליחות וחזון הם המסרים המובילים אותי בעשייה מאז ומתמיד. שאיפה לחיים טובים יותר עבור כולנו . מתוך רצון ואמונה כי אפשרי הדבר .אם נעשה טוב, יהיה טוב לכולנו. מחשבה ותכנון קדימה מקטינים את אי הוודאות ,ככל שאנחנו ערוכים ומוכנים יותר יכולים לחיות בביטחון אישי ובשלווה גדולה יותר ואלה מבטיחים בריאות כללית ונפשית כאחד.



תאר לנו יום בחייך

כל יום אני פותח את יומי בשחייה בבריכה פעילות ספורטיבית המוסיפה וטוענת אנרגיה חיובית להמשך היום.

לאחר מכן, יוצא למשרדי שבקריית מוצקין לביצוע מטלות שונות כמו טלפונים ופגישות דרך הזום, עבור לקוחותיי הממתינים לתוצאות. עשייה זו נעימה לי מאוד כל עוד אני יודע ששלום בני משפחתי ובריאותם תקינה. למזלי זכיתי לבת זוג נפלאה כשיחד, לפני 48 שנים הבאנו לעולם 3 ילדים ו 10 נכדים ,המניעים אותנו באושר וגאווה גדולה. חלק מפעילותי היומיומית היא התנדבות במסגרת עמותת "יעדים". יעדים הינה עמותה שבבעלותה בית ספר תיכון טכנולוגי הכולל פנימייה לבנות , פעילות מאתגרת המביאה עבורי סיפוק גדול ביותר. הצוות העובד איתנו הינו צוות מופלא ומסור הרואה בעבודתו שליחות עליונה כשטובת התלמידים ,רווחתם והצלחתם בראש סדר העדיפויות, מבחינה אישית ולימודית.


תן לנו מספר עצות חשובות

כדאי תמיד לחשוב קדימה ולתכנן מטרות ויעדים רצוי שיהיו תואמים למציאות האישית .


איש אינו מתכנן להיכשל אך חוסר תכנון עלול להביא לכשלון .



bottom of page