top of page
  • תמונת הסופר/תאורית לבה

העצמה נשית בתחום גברי // עו״ד טליה גרידיש


צילום: מרווה הרוש

את עו"ד טליה גרידיש אני פוגשת לשיחה טלפונית כשהיא בדרכים, מה שתואם את דמותה, להיות בתנועה ובעשייה מתמדת בתחום שהיא כל כך אוהבת, עו"ד בתחום הצווארון הלבן.

החודש ( מרץ 2022) כשקיבלה בשורה משמחת בקרב מדורגי משרדי עורכי הדין הטובים ביותר, Dun's 100 היתה זו הכרת תודה עבורה על מאמץ בלתי מתפשר לאורך השנים תוך עבודה מסורה ללקוחותיה בתחום הנחשב כל כך גברי, הצווארון הלבן.


טליה! מזל טוב וכל הכבוד על הזכייה.

תודה רבה. אני מאושרת, אומרת טליה. אכן זו הכרת תודה ומתן חותמת רשמית עבורי כי בחרתי נכון את ייעודי, עו"ד בתחום הצווארון הלבן תחום הנחשב נישתי ומצומצם כשאין הרבה עו"ד העוסקים בו.





מה את אוהבת במיוחד בתחום?

להגיע להישגים המשפטיים תוך חשיבה משפטית מעמיקה בשילוב יצירתיות, תוך מתן יחס אישי ללקוחותיי.


צילום: מרווה הרוש

ידוע כי תחום הצווארון הלבן, שייך ברובו לעולם הגברי

אכן כן. משרדי הינו משרד בוטיק המתמחה בתחום השייך ברובו למשרדים גדולים בבעלות גברית וכשקיבלתי את הבשורה על כניסת משרדי לדירוג המכובד, ראיתי זאת כאות להעצמה נשית והוכחה כי הכל אפשרי.


מהו התהליך לקבלת הדרוג?

חברת Dun's 100 בדקה את משרדי לאורך השנה מבחינת התיקים בהם אני מטפלת, הצלחות המשרד, המלצות בקרב לקוחות וקולגות, ונתוניי כעורכת דין. לאחר איסוף כל הנתונים, הם מקיימים דיון ומקבלים החלטה באם משרדי ייכנס לדירוג, באם לאו. לשמחתי לאחר בחינת כל נתוני המשרד, לרבות אופן הטיפול בתיקים בנישה ייחודית זו, נכנס משרדי לדירוג.





מהי הסיבה העיקרית להערכתך לקבלת דרוג זה?

להערכתי, בעיקר, אהבתי לתחום נישתי זה והישגיי המשרד. כל תיק המגיע למשרדי הוא עולם ומלואו והיחס הוא בהתאם. עסקינן בתיקים מורכבים ורחבי היקף ואין פשרות מבחינתי עד להשגת התוצאה הרצויה.


ניתן להתרשם מסרטון וידאו קצר





טליה גרידיש | משרד עורכי דין פלילי וצווארון לבן

talia@taliag.co.il | 052-330-7111

רח׳ מאיר וייסגל 2 פארק המדע, רחובות



bottom of page