top of page
  • תמונת הסופר/תאבי יופה

כך תוכלו לשדרג את החיסכון הפנסיוני שלכם להמשך הדרך | מאיר ברנר ניסיון וידע רב



כבר למעלה מ-40 שנה שמאיר ברנר חי ונושם את העולם הפנסיוני והתנאים הסוציאליים שלהם זכאים עובדים שמגיעים לגיל פרישה, תחילה כסוכן ביטוח ובשנים האחרונות כמתכנן פרישה וכמתכנן פיננסי, שממוקד בלסייע לאנשים לתכנן את הדרך החדשה שלהם בחיים.




מאיר ברנר | לתכנן את המחר, היום

"העיסוק שלי היום כיועץ פנסיוני הוא לסייע לאנשים להגיע לגיל הפנסיה, לאלה שרואים אותה ממש מעבר לדלת, כשהם ערוכים ומוכנים בכל הקשור לתנאים הסוציאליים שלהם" מסביר ברנר

"החלום הרטוב שלי הוא לפגוש לקוח לראשונה בגיל 35 עד 40, אבל התקשיתי בזה מאוד עד היום כי מבחינת אותם אנשים הפנסיה היא דבר רחוק מהם ומה שחשוב להם זה לחיות כאן ועכשיו: לסיים את תשלומי המשכנתא, לעבור את בר המצווה של הבן, להחליף את המכונית או את הדירה. מגיעים אליי לקוחות בני 60, או כאלה שכבר יצאו לפנסיה ונאלצים להתמודד עם העולם והתוכניות הפנסיוניות, ומס הכנסה, ועבורם אני מורה נבוכים".


החלום שלי הוא לפגוש לקוח לראשונה בגיל 35 עד 40

ואכן, מתחילת דרכו המקצועית ב-1981, ברנר לא הפסיק ללמוד ולהתמקצע ולרכוש ידע שיעזור ללקוחותיו לשפר את איכות חייהם בשלב שבו הם אינם נמצאים עוד במעגל העבודה.


מאיר ברנר | היתרון היחסי עובד עבורך

"זה גם היתרון היחסי שלי", מדגיש ברנר, "להבדיל מחבר'ה צעירים שרואים תוכניות פרישה ולא מבינים מהן ומה המקור שלהן, הרקע שלי והניסיון שצברתי מאפשרים לי להסתכל על דברים אחרת".


מה הדבר שאתה

הכי אוהב במקצוע שלך?


"את האינטראקציה ואת הסיוע לאנשים. לדוגמה, הגיעה אליי לקוחה מהרשת. היא התאלמנה לא מכבר והתחושות שלה היו שהיא מטופלת לא נכון בידי משרד רואי החשבון שטיפל בעסק של בעלה ז"ל. אני קיבלתי את הניירות, הסתכלתי, שוחחתי עם אותו משרד גדול, והבנתי שנגרם לה עוול. היא הפסידה לכאורה המון כסף, וכשהיא באה אליי אני הצלחתי לחלץ עבורה סכומים גבוהים. לא עשיתי יש מאין, פשוט תיקנתי את הדרך שבה משרד רו"ח המכובד עבד".


הידע הזה, לצד האמינות והיושרה של ברנר, הם אלה שמאפשרים לו למצוא הלימה והתאמה מושלמת בין מגוון המוצרים והתוכניות הקיימות לבין צרכי הלקוח באופן אובייקטיבי, מלא ובלתי תלוי לחלוטין.



רצון הלקוח לנגד עיני | מאיר ברנר

"כשאתה מגיע לאיש מכירות, בלי להטיל דופי, הוא רוצה למכור לכם משהו בסוף התהליך גם אם לא במודע.


אני רואה לנגד עיניי רק את רצון הלקוח וצרכיו בלי למכור לו דבר. מקדיש את מלוא הזמן, הידע והמקצועיות שלי עבורו",


מסכם ברנר.




איזו עצה היית נותן לאדם צעיר שקורא עכשיו את הכתבה הזו?


"לתכנן את הפנסיה שלו ויפה שעה אחת קודם, גם בגיל 35. שאנשים יישבו עם עצמם ועם בני הזוג, יסכמו את הנושאים החשובים בחייהם, יציינו את המטרות והיעדים, יתחייבו לעצמם כל אחד לחוד וביחד על דרך בה ילכו, יקבעו אסטרטגיה עם נקודות בקרה ויצאו למסע. ובדרך, אם נדרש, אפשר להתייעץ עם איש מקצוע".





bottom of page