top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

רשת מלונות דן מציינת מסע בן 75 שנה השזור בהיסטוריה של מדינת ישראל



מלונות דן, רשת המלונות הוותיקה בישראל, מציינת 75 שנות פעילות עם בתי מלון הפרוסים לאורכה

ולרוחבה של המדינה, פסיפס ייחודי המשלב בין סגנון עכשווי לאיכות ולאלגנטיות ארוכת שנים.

סנדי בר צילום: Haydon Perrior לשבוע האופנה קורנית תל אביב



לאחר שב-1947 האחים יקותיאל ושמואל פדרמן רכשו את פנסיון קטה דן בן 21 החדרים על קו

החוף של תל אביב, החל המסע של רשת המלונות הישראלית שנקראה על שמו.

כיום, הרשת מונה 17 מלונות ברחבי הארץ ומלון בבנגלור שבהודו, ביניהם מלונות אייקוניים ועל-זמניים ובראשם מלון המלך דוד ירושלים, אחד מארבעה מלונות דן בבירה ומעון האירוח הרשמי של מדינת ישראל המארח אירועים מכוננים בהיסטוריה של מדינת ישראל.






מלון דן תל אביב המארח מפורסמים רבים מכל רחבי העולם, שניהם חברים ברשימה היוקרתית The Leading Hotels of the World.


הרשימה ממשיכה עם מלון דן אכדיה השוכן לחוף ימה של הרצליה, ריזורט עוצר נשימה ואי של שלווה בסביבה עירונית דינמית עם שילוב מנצח בין איכות, יוקרה והקפדה על פרטים. במלון מוצגות יצירות של אומנים ישראלים ותיקים ובולטים בהם קסטל, ויינשטיין ודורצ׳ין, לצד קולקציה בלעדית שיצרה האומנית העכשווית שירה ברזילי המוכרת כ״קוקטית״.


סנדי בר | Timeless Dan

גם דן קיסריה הוותיק הוא פנינה היסטורית. המלון נרכש על ידי משפחת פדרמן מהברון אדמונד דה רוטשילד ולאחר שיפוץ מסיבי נפתח מחדש לפני מספר שנים תחת השם דן קיסריה ריזורט עם הקונספט החדשני Happiness is Around.


התפיסה החדשנית של הרשת מתבטאת במלון Link hotel & hub התל אביבי המציע אווירה אורבנית צעירה ורעננה על רקע יצירות אומנות רחוב ייחודיות הפזורות ברחבי המלון.








המסע של הרשת יצא לראשונה מגבולות ישראל עם THE DEN היוקרתי בבנגלור שבהודו וממשיך

בימים אלה עם הקמתם של מתחם גלמפינג ייחודי בחוף הים של אילת ומלון ספא יוקרתי בחבצלת

השרון, מודני, בסמוך לחוף הים הצפוני של נתניה.

כל אחד מבתי המלון מציין אבן דרך במסע מרתק ומציע חוויית אירוח ושירות ייחודית, בלתי נשכחת,

.Timeless Style החורג מגבולות של מקום וזמן


מועדון הלקוחות EDAN, המועדון הגדול ביותר בעולם התיירות בישראל, משלים את חוויית החופשה.

המועדון המונה כ-700 אלף חברים בארץ ובעולם מאפשר לחברים לצבור נקודות Cash Dan וליהנות ממגוון הטבות בלעדיות כבר מהחופשה הראשונה. בנוסף, אפליקציית DAN APP מאפשרת לבצע צ׳ק-אין וצ׳ק-אאוט, לפתוח את דלת החדר ולקבל בלחיצת כפתור מידע שימושי על האטרקציות והבילויים במלון ובסביבתו.




רשת מלונות דן זכתה בדירוג פלטינה פלוס, הדירוג הגבוה ביותר במדד מעלה לאחריות תאגידית והיא החברה היחידה בענף המלונאות הישראלי שזכתה בדירוג זה. זוהי עדות לחשיבות הרבה שהרשת מקדישה לתחומי איכות הסביבה, קיימות, חברה וממשל, אתיקה ושקיפות, גיוון, אחריות חברתית מעורבות בקהילה, תרומה ושילוב העובדים בערכי העשייה.





הרשת מעניקה חסות ליום ההשראה הבין-לאומי, אירוע שנתי יוצא דופן שמתקיים בחמש השנים האחרונות. במסגרת האירוע, נפתחת ״מעבדת״ השראה ייחודית הכוללת מגוון אירועים סביב הנושא השנתי הנבחר, התמה סביבה יוצרים.


השנה, האירוע עומד בסימן מסעות ומתמקד בסוגי המסעות השונים שכל אדם עובר בחייו, בין אם אלה מסעות לארצות אחרות, מקומות רחוקים או מסעות פנימיים, אישיים. אירועי יום ההשראה הפותחים את אירועי שבוע האופנה התקיימו השנה בסימן 75 שנה למדינת ישראל והגיעו לשיאם בתצוגת אופנה מרגשת ״מסעות״.





סנדי בר, הפרזנטורית של הרשת, אייקון ישראלי מזה שלושה עשורים המסמלת רלוונטיות, עוצמה ואייקוניות על-זמנית תנעל את התצוגה כשהיא לובשת שמלה שעיצב דילן פריינטה בהשראת הקונספט המלווה את הרשת -Timeless Dan .








bottom of page