top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

"שושנת הירדן" - המקום האידאלי לחופשה הבאה שלכם

מתחם הצימרים "שושנת הירדן" הממוקם במושב משמר הירדן בצפון, מהווה לוקיישן מושלם לרוגע, שלווה והשראה, עבור משפחות וזוגות המחפשים מפלט מערי הבטון. שוש ג'ונס הקימה את הצימרים מתוך אהבה גדולה לאירוח ולאנשים, הניבטת מכל פינה בגן העדן שיצרה.

מה הוביל אותך להקים את "שושנת הירדן"?

לפני 14 שנה, בהיותי בת 60, יצאתי לפנסיה מוקדמת וחיפשתי תעסוקה. באזור הצפון היצע המשרות מצומצם ולאחר חיפושים שלא העלו דבר, עלה לי הרעיון להקים מתחם צימרים, בו אוכל לממש את אהבתי לאירוח. תכננתי את המתחם בעצמי והחזון שלי היה להקים מתחם פסטורלי, רגוע ומפנק באווירה כפרית ומזמינה.


מה מייחד את הצימרים?

המתחם כולל בקתות עץ שתוכננו בהשראת הבקתות באירופה. שלוש בקתות עץ הן לאירוח זוגי ושתי סוויטות עץ הן לאירוח זוגי או משפחתי. העץ משדר חמימות ויוצר אווירה כפרית, המשתלבת היטב עם הטבע מסביב.

אורחי "שושנת הירדן" נהנים מחוויה אחרת, המאפשרת להם להתנתק מלחצי היומיום, להיטען באנרגיות חדשות ולמצוא מפלט מהעיר הסואנת והצפופה. המתחם טובל בצמחייה ומוקף במדשאות ירוקות, שהילדים יכולים להתרוצץ בהן. לכל בקתה צמודה גינה עם פינות ישיבה נוחות, פינת מנגל ותאורה לילית צבעונית. בקתות העץ מרוחקות אחת מהשנייה על מנת להקנות לאורחים פרטיות מלאה, בין אם מדובר בזוגות המגיעים לחופשה רומנטית או משפחות המבלות זמן איכות ביחד.






יתרון מרכזי של מקום האירוח הוא המיקום המנצח. מושב משמר הירדן נמצא על פרשת דרכים, בקרבת מסלולי הטיול והאטרקציות בנהר הירדן, צוק מנרה, אגמון החולה, הכנרת והגולן. יש כל כך הרבה מה לעשות באזור שגם שבוע שלם לא יספיק. אנחנו נותנים לאורחים קופוני הנחה לאתרים ולאטרקציות השונות, לחופשה חסכונית ומהנה.

המחיר הנוח של הצימרים נובע מתוך רצון להזמין את כל "עמך" ישראל אלינו ולא רק את מי שיכול להרשות לעצמו לצאת לחופשה. ישנם פינוקים נלווים בתשלום נפרד, כמו עיסויים הניתנים על ידי מעסים מקצועיים ומנוסים, עימם אני עובדת כבר שנים. כמו כן ניתן להזמין ארוחת בוקר כפרית וטרייה מעשה ידי.


מה את הכי אוהבת בעבודה שלך?

אני מאוד אוהבת את האינטראקציה עם האנשים שמגיעים להתארח. יש לי המון סבלנות ורצון לעזור, לתת ולפנק. הצימרים הם הגשמת חלום עבורי ואני נהנית מכל רגע.












 

מוזמנים לבקר באתר: www.shoshanat.co.il



bottom of page