top of page
תמונת הסופר/תאבי יופה

יש אדם שנמצא לצידך כשאתה צריך אותו


בגיל 50, אחרי עשרות שנות עבודה בתחום הביטוח והתיווך, החליט שלום פינחס וייס, להחליף תקליט. הוא נרשם ללימודי המשפטים בקריה האקדמית אונו בעקבות גיסתו והאחיין שלו, ובתום חמש שנים קיבל את ההסמכה לעריכת דין מטעם לשכת עו"ד.


צילום לילך תוינה
שלום פינחס וייס, עורך דין
"וזה אומר שאין גיל ללימודים", מודה שלום פינחס וייס, עורך דין, "וכל אחד יכול לעשות הכל, כששום דבר לא עומד בפניך חוץ מאתה עצמך. יש כאן גם מסר שאני רוצה להעביר של חשיבות החינוך והיציאה ללימודים בגיל צעיר, אבל גם הלמידה לאורך כל החיים".










היום משרדו של עו"ד שלום פנחס וייס הוא משרד בוטיק אזרחי-מסחרי, שעוסק בתחום הנדל"ן. המשרד מטפל בעסקאות מכר דירה, נחלות ומשקים במושבים, מגרשים לבניה ועוד. כמו כן, המשרד עוסק בתחום הירושות והצוואות.



"כמתווך עבדתי לא אחת מול עורכי דין עם יחס מתנשא, כלפיי וכלפי הלקוחות שלהם", מסביר שלום פינחס וייס, עורך דין את הסיבה שבגינה בחר לעסוק בתחום המשפט, "והחלטתי לקחת על עצמי את המשימה וכשאהיה עו"ד אני אענה לטלפונים, הלקוח יידע שיש מישהו לצדו בזמן שהוא קונה או מוכר דירה. זה חשוב לדעת שיש אדם שנמצא לצידך כשאתה צריך אותו. זו גם הסיבה למה אני בזמינות כמעט מלאה עבור הלקוחות שלי, כשלפעמים אני עונה גם בתשע ובעשר בלילה. ואם לא עניתי אני תמיד חוזר. זה נותן ביטחון לאנשים".


אז המטרה במעבר לתחום המשפט היתה מתן יחס אישי טוב יותר?

"אני רוצה לתת לאנשים את המיטב ואת המירב. היחס, השירות והמקצועיות – הם אלה שמייחדים אותי ומבדילים אותי מעו"ד אחרים. הרבה לקוחות חוזרים אליי, כאלה שההורים שלהם קנו דירה דרכי. מבחינתי זה אומר הרבה שההורים ממליצים לילדים שלהם. זה להשיג את המטרה ולסגור מעגל".












מה אתה הכי אוהב במקצוע?

"את האנשים. אני איש של אנשים. לא יכולתי לשבת במשרד עם ארבעה קירות לבד ומי שבא ברוך הבא. בגלל זה אני יושב במשרד עם עו"ד נוספים".


מהם מקורות ההשראה שלך?

"אני אדם דתי וקודם כל ההשראה שלי היא מהתורה, מהחינוך, מהלימוד. מבניית בתים ומרכישת בתים בארץ ישראל. אני גם בן לשורדי שואה וזה אומר שחשיבות בניית הארץ היא גדולה עוד יותר עבורי. הגדלת האחיזה בשטחי ארץ ישראל באמצעות נדל"ן והקמה של עוד ועוד בתים. זה מה שחשוב מבחינתי".


שלום פינחס וייס, עורך דין

מה המוטו או המנטרה האישית שמלווים אותך?

"האמת, הצדק והיושר. חוסר יושרה או אי צדק מאוד מפריעים לי. ההליכה עם האמת שלי מנחה אותי. לא תמיד אני חושב על הכסף, אלא על העברת מסרים של אמת, של יושר, של צדק, של דברים חיוניים וחשובים ואני מטבל את זה תוך כדי בעסקאות. אני מדבר עם אנשים, שומע דעות. אתה מקבל דעות של אחרים, לפעמים אומר את שלך. יש מקרים שזה גורם לוויכוח אבל תמיד ברמה הנכונה והטובה".





Comments


bottom of page