top of page
תמונת הסופר/תאורית לבה

לא מצאתי מתנה, ואז זה קרה



כולנו שומעים לא מעט על אותם עסקים שנפתחו במקרה דרך אגב ולא במתכוון כשהרעיון נולד מתוך תחביב או הנאה.


שני קאין, היא אחת מאלה שפיתחה את העסק למוצרי תינוקות כשחיפשה מתנה מקורית ופרקטית לחברתה היולדת. "שוטטתי במגוון חניות לאמא ולתינוק והרגשתי כי הפריטים חוזרים על עצמם. רציתי להביא מתנה אחרת כזו שתהיה מיוחדת ושאין סיכוי שתקבל עוד אחת כזו, שתהיה נוחה לשימוש ופרקטית מספרת שני.




שילוב של כישרונות


גדלתי בקיבוץ שדה אליהו וכשהתבגרתי עבדתי עם הגיל הרך שבקיבוץ. מאוד אהבתי את העבודה עם הילדים בהענקת אהבה ותשומת לב שהביאו לי תחושת סיפוק נהדרת. עם הזמן כשהרגשתי כי מיציתי תחום זה, חיפשתי כיוון חדש כזה שיגע בתשוקה נוספת שלי, תחום העיצוב. בסמינר הקיבוצים למדתי עיצוב תלבושות, תפאורה וארט לתאטרון ולקולנוע ובסיומם התחלתי לעבוד בתאטרון משך מספר שנים.



חישוב מסלול מחדש


ואז הגיעה הקורונה שהשביתה לא מעט עסקים וביניהם התאטראות ועסקי הבידור. " לפעמים אתה מתכנן כיוון, ולא יודע אילו הפתעות יחכו לך בדרך שיביאו אותך לחשב מסלול מחדש" נזכרת שני.

בתקופה זו כשחברתה הטובה ילדה, חיפשה עבורה מתנה. " בחניות, הכל נראה אותו דבר, מתארת שני, חיפשתי מתנה מקורית, פרקטית, שתהיה נוחה לשימוש עשויה כותנה ומתאימה לתינוק וכשלא מצאתי הבנתי כי עלי לקחת יוזמה וליצור מתנה בעצמי.

עם מיטב כשרונה עיצבה עבור חברתה שק שינה עשוי 100% כותנה

, המשמש גם כשמיכה או משטח פעילות רך נעים למגע העשוי משילוב בדים מודפסים שונה לגמרי מאלה שפגשה בחניות. שני לא תארה לעצמה כי שק שינה זה גרף מחמאות בקרב חברות נוספות שראו, התלהבו, והחלו להזמין מוצרים נוספים עפ"י בקשתן. "ממש לא תכננתי,

ולא תיארתי שההתלהבות מאותו שק שינה יביאו אותי למציאות חדשה של עיצוב שמיכות עגלה

, שקי שינה וארגוניות לאם ולתינוק ולפתוח את העסק "נעים לילדים ולהורים שבדרך" כפי שהרגשתי, נעימות להעניק מתנה ייחודית.


הזמנות אישיות


את הפריטים המעוצבים של שני, ניתן למצוא ולהזמין ברחבי הרשת. היא לא צוברת מלאי, וכל פריט מעוצב עפ"י הזמנת הלקוח החל מבחירת הבדים אותם היא מוצאת בשיטוט שבועי כולל כפתורים מיוחדים ודיטיילים המעטרים את המוצרים.

המוצרים עשויים מבדי כותנה ובדים היפו אלרגניים המותאמים לתינוקות הניתנים לכביסה במכונה.

מקורות ההשראה


ההשראה שלי מגיעה מהבדים ומהלקוחות המשפיעים על עיצוב המוצר. המוצרים הינם פשוטים ופרקטיים לשימוש ולעיתים בקשות מהלקוחות מביאות אותי לפתח את המוצרים לכיוון חדש כמו הארגונית שהחלה ממעטפה קטנה לחיתולים והתפתחה למוצר המכיל בתוכו אלמנטים נוספים כמו מקום למגבונים, לחיתולים ולמשחות.


עצות ליזמים ומוטו אישי


תהיה נאמן לעצמך, תתמיד עם העשייה וכדאי שתיעזר באנשי מקצוע לפיתוח העסק, בעוד אתה תתמקד בכשרונותיך.

חשוב להקשיב ללקוחות ולתת עצות פרקטיות, כך יסמכו עליך כאיש מקצוע בתחומך.

המוטו המוביל אותי בעשייה הוא לייצר מוצרים שהייתי שמחה להשתמש בהם ולהעביר דרכם חוויות לשימוש נוח וייחודי הנעשה בעבודת יד כשאני והלקוחות שותפים לעיצובים.


054-564-0832

shanicain@gmail.com



Comentarios


bottom of page