top of page
תמונת הסופר/תאייל הראל

סגולותיו הבריאותיות של מותג הליקוריץ המקורי

מותג הליקוריץ המקורי הוא התוסף היחיד שהוכח במחקרים מדעים וקליניים כיעיל בהפחתת חמצון הכולסטרול עד 55%, המונע את שקיעתו בדפנות העורקים. מחקרים הראו כי התוסף הטבעי והבטוח לשימוש מסייע בטיפול בנזקי מחלת הסוכרת, לחץ דם גבוה, שומנים בדם, כולסטרול גבוה וטרשת עורקים. איציק רנד, מנכ"ל חברת צמח החיים בע"מ המשווקת את המוצר, מסביר מה הן סגולותיו המיוחדות של מותג הליקוריץ המקורי, המופק במיצוי אלכוהולי על פי נוסחה מיוחדת ומוגנת פטנט של חברת פיטנס.




כיצד התחלת לשווק את המוצר?

"לפני כ-11 שנה התוודעתי לסגולותיו המופלאות של הליקוריץ המקורי, תוסף המורכב ממיצוי שורש צמח הליקוריץ, שמעלותיו הבריאותיות ידועות כבר אלפי שנים.

לאחר שחקרתי ובדקתי את הנושא לעומק, הקמתי את חברת צמח החיים בע"מ, המשווקת את מותג הליקוריץ המקורי באופן בלעדי. אנחנו מעניקים ללקוחותינו שירות, תמיכה וליווי צמודים, לצד מחיר ללא תחרות. במהלך השנים צברנו קהל של אלפי לקוחות מרוצים ונאמנים שאיכות חייהם השתפרה מקצה לקצה."

כיצד הליקוריץ המקורי מסייע במניעת מחלות?

"האויב הגדול ביותר לבריאותנו אינו רמות הכולסטרול "הרע" אלא החמצון שלו, הגורם לו לשקוע בדפנות העורקים. כדי למנוע זאת, צריך לוודא כי קצב ניקוי העורקים אשר נעשה באופן קבוע על ידי ה"כולסטרול הטוב", יגבר על קצב שקיעת הכולסטרול בדפנות העורקים. הליקוריץ מפחית משמעותית את חמצון הכולסטרול ה"רע" וכך קצב הניקוי גובר על קצב השקיעה.


מחקרים קליניים שביצעו פרופ' מיכאל אבירם וד"ר פוגלמן מהטכניון, הוכיחו כי מיצוי אלכוהולי ייחודי של שורש הליקוריץ מכיל נוגד חמצון עוצמתי, המונע את שקיעת הכולסטרול בעורקים. המחקרים אף הוכיחו כי הליקוריץ המקורי הוא תוסף התזונה היחיד היעיל בהפחתת עד 55% מחמצון הכולסטרול, הפחתה של עד 10% בכולסטרול והטריגליצרידים בדם והפחתה של עד 10% בלחץ הדם. כמו כן, התוסף מסייע בטיפול בנזקים הנגרמים לחולי סכרת וטרום סוכרתיים, מסייע למערכת הנשימה והוכח כמסייע בטיפול בטרשת העורקים."

הליקוריץ מפחית משמעותית את חמצון הכולסטרול ה"רע" וכך קצב הניקוי גובר על קצב השקיעה.

כיצד מומלץ לצרוך את התוסף?

"רצוי להתחיל בנטילת התוסף בגיל 40 כמניעה. מומלץ לצרוך 200 מ"ג ליום באופן קבוע וחשוב ללוות זאת בתזונה נכונה ובפעילות גופנית קבועה. התוצאות נראות לאחר תקופה קצרה עד שנה. כיוון שהמוצר הינו 100% טבעי, ללא כימיקלים ותוספות הוא בטוח לשימוש וכמעט ואינו גורם לתופעות לוואי."



כיצד תיזהרו מחיקויים?

"ההצלחה שלנו הובילה לחיקויים רבים של המוצר. מדובר על הטעיית צרכנים, כיוון שהחקיינים מציגים מוצרים שאין להם את הסגולות שיש לליקוריץ המקורי ויעילותם לא הוכחה מחקרית מבחינה מדעית וקלינית.

לכן, חשוב להיזהר ולשים לב שהמוצר שאתם רוכשים הוא אכן הליקוריץ המקורי בעל היעילות המוכחת.

כדי לוודא שאתם רוכשים את הליקוריץ המקורי:

רכשו את המוצר דרך האתר הרשמי של חברת צמח החיים בע"מ.

זהו את המוצר המקורי באמצעות מספרי הפטנט המופיעים על הבקבוק.

זהו את המוצר המקורי באמצעות המדבקה המקורית המופיעה על הבקבוק, המיוצר במפעל פיטנס בקריית שמונה והמשווק על ידי חברת צמח החיים בע"מ.

ליקוריץ המקורי של צמח החיים בע"מ הוא באישור משרד הבריאות ועומד בתקן GMP האירופאי המחמיר וכן בתקן FDA האמריקאי."




חשוב להיזהר ולשים לב שהמוצר שאתם רוכשים הוא אכן הליקוריץ המקורי בעל היעילות המוכחת.


תשובות לשאלות לגבי תוסף הליקוריץ מאת דר' גיל יוסף שחר (M.D)

איזה מותג ליקוריץ כדאי לבחור?

"בארץ נמכרים לפחות חמישה מותגים של תוסף שורש ליקוריץ ובאתרים המבצעים משלוחים לארץ, נמכרים עוד עשרות מותגים נוספים. מותג הליקוריץ המקורי המיוצר על ידי חברת פיטנס ומשווק על ידי חברת צמח החיים בע"מ, הוא היחיד מבין כל המותגים שהוכח במחקרים מדעים וקליניים כיעיל בהפחתת חמצון הכולסטרול עד 55%, המונע את שקיעתו בדפנות העורקים.

כמובן שכדאי לבחור במותג הליקוריץ המקורי שנחקר ונמצא כיעיל במיוחד! אנחנו הרי לא יודעים מה מידת יעילותו של כל מיצוי ליקוריץ אחר, שלא נחקר מדעית וקלינית."




מה מייחד את מותג הליקוריץ המקורי?

"חברת פיטנס מקריית שמונה רשמה פטנט על אופן המיצוי של הליקוריץ. השיטה הייחודית שפיתחה, מאפשרת מגוון גדול של פוליפנולים ונוגדי חמצון במיצוי. המחקרים המדעיים והקליניים שערכו פרופ' מיכאל אבירם וד"ר פוגלמן מהטכניון, הוכיחו את יעילותו של מותג הליקוריץ המקורי במניעת חמצון הכולסטרול בעורקים וכתוצאה מכך את מניעת שקיעתו בעורקים. בנוסף, מחקרו של דר' פוגלמן על בני אדם הראה הפחתה משמעותית בחמצון הכולסטרול וניקוי העורקים בצוואר בבדיקות אולטרה-סאונד, לאחר שימוש של שנה בליקוריץ."



מה תפקידו של הליקוריץ?

"תפקיד הליקוריץ אינו להוריד את הכולסטרול "הרע" – ה-LDL, אלא למנוע את שקיעת הכולסטרול בעורקים, בעקבות חמצון הכולסטרול. נוגדי החמצון בליקוריץ הם חזקים ביותר ומונעים את חמצון הכולסטרול. כשרמות הכולסטרול ששוקע פוחתות, קצב עבודתו של הכולסטרול "הטוב", ה-HDL משתפר וגובר על קצב השקיעה. כלומר, הליקוריץ לא מגדיל את קצב הניקיון, אלא מפחית משמעותית את קצב שקיעת הכולסטרול בדפנות העורקים."


האם חשוב לבצע פעילות גופנית במקביל לנטילת התוסף?

"מומלץ לבצע פעילות גופנית קבועה, התורמת לעליית רמות הכולסטרול "הטוב", לעליית מסת השרירים וחיזוקם. רקמת השריר שלנו צורכת הרבה סוכר ובנייתה מובילה להפחתת רמות הסוכר בדם. כשיש פחות סוכר בדם, פחות כולסטרול מתחמצן ופחות כולסטרול שוקע.

דוגמאות לפעילות אירובית הן הליכה מהירה, ריצה קלה וקפיצה על דלגית, 3-4 פעמים בשבוע."




צמח החיים

*6710



Comentarios


bottom of page