top of page
  • תמונת הסופר/תאורית לבה

ספר ההשראה של ישראל: קרן צלישר // רואת חשבון ומנהלת כספים קוסנטינו ישראל



ספרי על תחילת הדרך

עם שחרורי מצבא קבע, במהלך בחינות ההסמכה למועצת רו״ח וכאם טריה לתינוקת שזה עתה נולדה, חוויתי משבר אישי עמוק. בעיקר הייתי אמא חדשה ועצובה.

ממקום נמוך זה החלה הצמיחה האמיתית שלי. הבנתי שהדרך מלאה באינסוף אפשרויות ושאף אדם אינו עומד בזכות עצמו - בחרתי בקפידה את האנשים שסובבים אותי ,למדתי להישען ולסמוך . אך בראש ובראשונה למדתי להקשיב לאינטואיציה הפנימית שלי היודעת לזהות הכי טוב מהם החיים הכי שלמים עבורי.

למזלי בורכתי במשפחה חמה ותומכת, אשר ללא עזרתם לא הייתי מגיעה לקו הסיום, משיגה יעדים ומגשימה חלומות . אמי היקרה, ענת צלישר, שעזרה לי ללא לאות, היא סמל לדוגמא ומופת ומסירות למשפחה. כיום היא מנהלת עסק בוטיקי , אותו הקימה ביזמתה, כחלק ממענה לקהל הנשי האלרגי למוצרי ציפורניים שאני הייתי הטריגר להקמתו.


מהי השראה עבורך ?

אני מעריכה אנשים החיים את חייהם בפשטות ואותנטיות, המגשימים את חלומותיהם המקוריים בעידן המודרני, התחרותי והכוחני בו אנו מחונכים להפוך חלומות של אחרים למציאות הפרטית שלנו...

קרן ואמה ענת צלישר

מהי התשוקה המוציאה אותך מהמיטה כל בוקר?

במסכת אבות נאמר "כל שמעשיו מרובים מחכמתו, חכמתו מתקיימת. וכל שחכמתו מרובה ממעשיו, אין חכמתו מתקיימת".

באופיי איני נחשבת לאחת השוקטת על השמרים, אני אוהבת להרחיב אופקים, להתמקצע, להציב מטרות ולהשיגן בכל שלבי בחיים החל מתקופת הצבא, הלימודים ובמהלך הקריירה.

עם זאת, למדתי במהלך השנים, שהתשוקה האמתית נמצאת דווקא ברגעים הקטנים והיומיומיים של המסע ולאו דווקא בכיבוש הפסגה.

מהם הדברים החשובים לך בחיים?


כשמאבדים אדם אהוב ומפנימים את הסופיות שבמוות, תפיסת החיים מקבלת תפנית ופרופורציה אחרת עם תובנה כי למעט המוות, הכל בר שינוי ובר חלוף.

שברון הלב שחוותי עם מות סבי, שהיה לי אב ומורה דרך, הביא אותי להכיר באיזון שבין פשטות ועומק ובין מידת דין למידת הרחמים, להוקיר ולהתמקד בכאן ועכשיו ולהודות על הקיים תוך התבוננות על התמונה השלמה על כל מרכיביה- הן על החושך והן על האור.



על פחד ואי עשייה ואיך מתמודדים איתו

ישנו מתח תמידי, טבעי ובריא בין הפחד משינוי לבין הכמיהה ליצור אותו.

אני מאמינה כתפיסה, כי שינויים אינם צריכים להימדד באופן דיכוטומי -בהצלחות או בכישלונות, אלא כתהליך של צמיחה מתמדת הכוללת בתוכה חוויות שלכל אחת המתנות והאתגרים שלה.

אומרים שכשהתלמיד מוכן מורה הדרך מגיע. אני מקפידה להקיף עצמי בסביבה חמה ותומכת, בעלי ברית, שותפים לדרך שחלקם מצטרפים במהלכה, חלקם עוזבים וחלקם נשארים לחיים שלמים. לכל אחד תפקיד חשוב ללא ספק.

אילו עצות תתני לאלו שבתחילת דרכם?

"תעשי רק מה שאת אוהבת, מה שאת חולמת שיהיה לך טוב". שרה גלי עטרי, וצדקה. קבלת החלטות וביצוען דורשת תעוזה שלעיתים אינה עולה בקנה אחד עם ציפיות הסביבה. אני מאמינה וכותבת את תסריט חיי באופן הנכון לי, חיה את מציאות חיי כפי שאני חולמת ושמה את חלומותיי גבוה מהפחד להשיגם. אני כל הזמן מניעה עצמי לצמיחה מתמדת.


ספרי על מטרה אישית לעתיד

את השנה החדשה פתחתי כמנהלת כספים של חברת "קוסנטינו ישראל" , מקבוצת קוסנטינו הספרדית. תאגיד גלובלי המתמחה בייצור משטחי אבן מתועשים וטבעיים לעולם העיצוב והאדריכלות.

תפקידי הנוכחי מוסיף לי אתגר בפן העסקי בנוסף לפן החשבונאי בחברה בינלאומית הפעילה

בכ-110 מדינות בעולם.

הצעד הבא הוא למנכ"ל עמותה שעיקרה סיוע לחסרי ישע (ילדים/בעלי חיים/מבוגרים) אוכלוסיות אשר מאז ומעולם הייתה לי אליהם חולשה מיוחדת.



אם מעניין אתכם לשמוע פרטים, להצטרף לקהילת ההשראה, לפרסם, לסייע או לקחת חלק ביוזמה מרתקת זו תגידו: אני, מלאו פרטים ונחזור אליכם 

Thanks! Message sent.

© 2024 by one adv.    tel: 03-5613336  

bottom of page