top of page
  • תמונת הסופר/תאבי יופה

עו"ד סיגלית קופלר עשייה מעוררת השראה


עו"ד סיגלית קופלר מביאה עמה 37 שנות ניסיון למשרד שבראשו היא עומדת, אבל התפנית בעלילה, שהיא בעצם סיפור חייה, התרחשה לפני 18 שנה.

אז עו"ד קופלר התגרשה כשהיא כבר אם לשלושה ילדים בגיל נוער ולמעלה מכך, מה שהוביל אותה לשנות גישה בכל הקשור לטיפול בזוגות המבקשים לפרק את התא המשפחתי.


עו"ד סיגלית קופלר

"דווקא במקרה האישי שלי הייתי מרוצה מאוד מעוה"ד שטיפלה בי, אולי כי ידעתי מה ואיך צריך לעשות וכשחשבתי שצריך לפעול אחרת אמרתי לה והיא הכילה והסכימה", מספרת עו"ד קופלר, "אבל אני שומעת על הרבה מאוד לקוחות שסיימו הליך גירושים כשהם לא מרוצים מעוה"ד שלהם, כשעיקר הטענות שעלו שוב ושוב הן שהוא לא חוזר אליהם, לא מסביר דברים ולא עושה מה שמבקשים ממנו".




עו"ד קופלר וצוות משרדה החליטו לשנות ולהראות שאפשר לעשות דברים בצורה אחרת, טובה יותר, ובעיקר להדגיש בפני הלקוחות שהם לא "עוד תיק".

"אף פעם לא רציתי לעסוק במשהו אחר", מודה עו"ד קופלר, "אני מאוד אוהבת את העבודה שלי. הילדים שלי תמיד אומרים שאם היתה לי אפשרות לישון במשרד הייתי עושה את זה, אבל זה לא בהכרח רק בזכות ענייני המשפחה שבהם אנחנו מטפלים אלא גם בזכות העיסוק הרב בנדל"ן שיש לנו במשרד".


עו״ד סיגלית קופלר ״הכי חשובה התקשורת בין בני הזוג״


איזו עצה היית נותנת היום לזוגות שמבקשים לפרק את התא המשפחתי?


"הכי חשוב - תקשורת, שידברו ביניהם. שיחשבו איך עושים את זה טוב בצורה כזו שלא תפגע בילדים. זה הגורם המרכזי שמניע אותי, הילדים. אף אחד מהילדים במשפחה שמתפרקת לא בחר להיוולד ולא בחר שהוריו יתגרשו, וגם כך לא קל להם".




עו"ד קופלר, בת 62, עומדת בראש משרד עו"ד, מגשרים ונוטריון בענייני משפחה ונדל"ן.

היא פועלת בתחום הזה של דיני משפחה פעמים רבות בהתנדבות, פרו בונו, ולא מחפשת איך להרוויח עוד שקל ועוד שקל, אלא מה לעשות לטובת הלקוח.


"אחרי הקורונה משפחות רבות הגיעו לתובנה שהן לא יכולות להישאר עוד בבית שלהן, ושיש צורך לעבור לבית אחר. יש גם אנשים שהבינו שהם לא יכולים להיות עוד ליד בן הזוג שלהם, ושצריך לעשות עם זה משהו. זה לא מדויק לקבוע שבגלל המצב הכלכלי אנשים מתגרשים, כי כשאין כסף, תהיה בעיה להתגרש. חסרון כיס הוא הסיבה לכך שרבים מחליטים לפרק את התא המשפחתי בגישור, בהסכמה ולא לנהל הליך יקר בבית המשפט".

יש איזו מנטרה או מוטו שמנחים אותך?


"הילדים הם הדבר החשוב ביותר. עכשיו גם אני פועלת בתחום החרמות על ילדים. זה משהו בדמי.

הייתי ילדה מוחרמת, הבת שלי היתה כזו, והחרמות הם כל כך נפוצים ונמצאים בכמויות אדירות ברמה כזו שאנשים לא מסוגלים להבין זאת. מישהו צריך להרים את הכפפה ולטפל בזה".






אם מעניין אתכם לשמוע פרטים, להצטרף לקהילת ההשראה, לפרסם, לסייע או לקחת חלק ביוזמה מרתקת זו תגידו: אני, מלאו פרטים ונחזור אליכם 

Thanks! Message sent.

© 2024 by one adv.    tel: 03-5613336  

bottom of page