top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

"מניעת בזבוז מים באמצעות מוצר מהפכני" יוסי ארואטי מנכ"ל החברה בראיון מעורר על שינוי ועשייה

בעלים ומנכ"ל החברה, יוסי ארואטי, מסביר כי "החזון של החברה הוא לדאוג לדורות הבאים, על ידי מניעת בזבוז מים ושמירה על מקורות המים הטבעיים שלנו."

כיצד התחלתם לייבא את אסלות הוואקום?

"בתחילת דרכנו עסקנו בהשכרת קרונות עם שירותים ניידים לאירועים רבי משתתפים והתעורר צורך לספק פתרונות חסכוניים במים. במהלך חיפוש אחר מוצר מתאים, הגענו לפתרון המתקדם של אסלות ואקום, המיוצרות על ידי חברת JETS הנורבגית. לאחר שעברנו השתלמויות והדרכות מקיפות בנורבגיה, התחלנו לשווק בארץ את המערכות המתקדמות של היצרן הנורבגי.""

מה הן אסלות ואקום?

"הרעיון המהפכני של אסלות ואקום מהווה תחליף למערכות הדחה הפועלות באמצעות גרביטציה, בהן כוח המים דוחף את הפסולות במורד הצינורות אל הביוב. במערכות אלו נוצר בזבוז אדיר, מכיוון שנדרשים מים רבים בכדי לבצע כל פעולה.


היתרונות של אסלות ואקום:

חיסכון במים - השינוע במערכת מתבצע על ידי אוויר ולא על ידי מים. כתוצאה מכך, נוצר חיסכון אדיר בשימוש במים - חצי ליטר מים בלבד, לעומת 6 ליטר מים המתבזבזים באסלת גרביטציה. כמו כן, באסלת ואקום לא נוצרת התאיידות של מים בצינורות


רמת היגיינה גבוהה - מערכת הצינורות האטומה מונעת כניסת מזיקים ומפחיתה את התפתחות הבקטריות. בנוסף, אין התייבשות של לכלכוך בצינורות או ריחות לא נעימים בחדר האמבטיה


חיסכון בהוצאות - החיסכון במים מפחית בצורה דרסטית את חשבונות המים של משרדים, חברות, מפעלים וארגונים".


באילו מקומות ניתן להשתמש במערכת?

"אסלות ואקום מתאימות לכל מקום הרוצה לחסוך במים ובהוצאות כולל: בנייני משרדים, קניונים, בתי חולים, בתי מסחר ועוד.

כמו כן, אסלות ואקום מתאימות לכל מקום בו לא קיימת אפשרות להתקנת מערכת מבוססת גרביטציה, כמו למשל בבניינים לשימור."

יוסי ארואטי

מה מעורר בך השראה?

"מצב המים בארץ גרוע וצפוי להתדרדר עוד יותר. החקלאות שלנו משוועת למים וההקצבות שניתנות לה אינן מספיקות. צריך להבין שבזבוז המים הגדול ביותר נובע מהדחת אסלות גרביטציה: בבנייני משרדים מדובר על 80% מצריכת המים ובבתים מדובר על 25% מהצריכה.


ההשראה שלי נובעת מהרצון לדאוג לדורות הבאים ומהתחושה שחייבים לעשות משהו בנידון. אני רואה במערכת המתקדמת הזו את הפתרון למצב.

החזון שלי הוא לשמור על מקורות המים הטבעיים שלנו לצרכים הכרחיים ולמנוע את הבזבוז הכול כך מיותר שנוצר כתוצאה משימוש באסלות גרביטציה."


מה הן התכניות שלכם לעתיד?

"התקנו את המערכת במקומות רבים ובין לקוחותינו ניתן למנות את: הדסה עין כרם, בתי קפה שונים לצד כביש 6, המועצה לישראל יפה ועוד.

יחד עם זאת, מכיוון שבארץ לא מכירים מספיק את המוצר, אנחנו פועלים במלוא המרץ על מנת להפיץ אותו ללקוחות רבים נוספים. השאיפה שלנו היא להחדיר את המערכת כמוצר בסיסי, שיותקן בקניונים, בתי קולנוע, תאטראות, מרכזים מסחריים ובכל מקום אליו מגיעים אנשים רבים.

ההצלחה שלנו היא ההצלחה של כולנו, משום שהיא תוביל לחיסכון משמעותי במים עבור לקוחותינו, עבור המדינה ועבור הדורות הבאים."

 

לפרטים נוספים ויצירת קשר: www.water-loo.co.il

bottom of page