top of page
  • תמונת הסופר/תאבי יופה

ענת מנדל – המסע המופלא אלייך - 2024

המציאות המורכבת בישראל בימים של מלחמה מאפשרת שחרור מזרמי מחשבה ותפיסות דרך התנהלות בחיי היומיום החדש שנכפה עלינו.


ענת מנדל, מאמנת אישית לחיים משתפת בגילוי לב על רגעי המשבר והתקווה, על המסע במלחמה שכמו כל מסע לוקח אותך החוצה, מרחיק אותך מהמוכר והידוע, תמיד הוא מתחיל במסע פנימה, למחוזות הלא ידועים שלך עם עצמך, להתבוננות שלך איתך. מאמר מעורר השראה

 

צילום לילך תוינה

חודש מרץ 2024 כולל בחובו את יום האישה, את חג פורים, ובעיקר מצב מלחמה. כמאמנת אישית לשינוי, העצמה והגשמה, הרגשתי שאני לא יכולה להיות השראה עם חוסר האנרגיה שלי ועם הכאב שהשתלט עלי מאז השבעה באוקטובר (קודם כל כישראלית ואחר כך כתושבת אשקלון) הבנתי שמשהו צריך להשתנות. הבנתי שאני צריכה שינוי.

לצערי, איבדתי שני חברים, שנרצחו בשבעה באוקטובר, ועוד שני חברים שנמצאים חטופים בעזה ואף אחד לא יודע מה מצבם. כל האירועים השפיעו עלי  עד כדי כאב וחוסר מוטיבציה לפעולה, ועדיין היה בי את הרצון להמשיך.












כשהמלחמה בעזה עדיין מתרחשת, כשיש לחימה על הגבול הצפוני, הזירה בעורף יותר רגועה, כרגע, ונראה שסדר הנשימה חזר אלי.

החלטתי לקחת את עצמי בידיים, להביט אל העתיד, ולהתחיל לקיים מחדש את סדר היום שלי. החלטתי להיות המאמנת הכי טובה שלי עבורי. השינוי הראשון היה ברמת האמונה והחשיבה החיובית. השינוי השני היה בהתפתחות העסקית שלי.

מרבית הימים הסתיימו בשיעור כזה או אחר של העשרה – אם זה בתחום הספציפי של אימון אישי לחיים ואם זה בתחומים שונים שיסייעו לעסק שלי לצמוח (כמו כתיבת קורסים דיגיטלים), כך הרגשתי שאני לוקחת את האחריות על החיים שלי בחזרה, והצלחתי.



בזכות הידע שבי והניסיון בתחום האימון האישי לחיים, בזכות העצמה אישית שאני מעניקה ומקבלת, הבנתי את הגבולות בין מה שאין לי שליטה עליו (שזה בערך כל מה שמשודר לנו ברשתות התקשורת ובמדיה החברתית) לבין מה שכן נמצא באחריותי (הרגשות שלי, סדר היום, ותחומי העיסוק שלי).



בואו נעשה שלום ברשתות חברתיות –

פייסבוק, אינסטגרם, X (טוויטר לשעבר), ואפילו ווטסאפ – הפכו לזירות קרב ממש עוד לפני השבעה באוקטובר. היום זה חזר ואני החלטתי שאני תופסת מרחק. לא יצאתי מהרשתות החברתיות אלא סיננתי את התכנים ואת הפרופילים שלהם אני נחשפת. 

בחודשי המלחמה הראשונים נשאבתי לזעזוע, לשכול, ולזוועות. בחודשיים האחרונים החלטתי שאני חוזרת ככל שניתן לשיגרה של אימון נשים והנחיית מפגשים וסדנאות לנשים כפי שעשיתי קודם לכן. החזרתי לפרופילים שלי את הציביון האופטימי , חברתי, מעודד וחיובי כפי שהיה לפני השבעה באוקטובר.

הפרופיל האישי שלי חזר לעצמו, הפרופיל המקצועי עדיין לא התעצב ולא התייצב, וזה בסדר. אני מאפשרת לעצמי את הזמן הזה. אני מתקדמת לאט אבל בטוח.







אני קמה בבוקר עם חיוך

התשוקה הישנה שלי לנתינה וללמידה חזרה אלי.



אני חוזרת להנחייה של סדנאות לנשים, לקבוצות גרושים-גרושות, להורים, ילדים ומשפחות ; זה מעודד אותי, וממלא אותי לאמן נשים איך לבחור נכון.

את כאן ואני כאן, המאמנת לדרך שלך, כדי שתוכלי לעצור לרגע ולהתבונן קדימה, בתקווה לעתיד טוב יותר, והיישום שלו זאת העבודה שלי, יחד איתך.

יש לי את התשובה, לדעת איך לבחור נכון.



טלפון 0507740777





bottom of page