top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

קול קורא | סדנת צילום - השראה יוצרת באמצעות צילום מהפלאפון | בסימן יום ההשראה הבינלאומי 5.5.21


ההשראה נמצאת בכל מקום. בואו לגלות אותה ברגע.

במפגש נפתח התבוננות בסביבה, נצלם ונחווה רעיונות שיאפשרו לכם להעצים את חווית הצילום בסמארטפון,

הנגיש לכם תמיד.


אודות רויטל

מאמינה שבכל מקום ובכל דבר קיימת השראה. רק צריך להתבונן ולהיות נוכח ברגע. במירוץ החיים חשוב לעצור לרגע ולתפוס אותו, ליהנות מכל רגע קט ולהתבונן ביופי שמסביב. ציטוט אהוב: " ההשראה נמצאת בכל מקום."


יש להירשם בלינק המצ"ב הודעה על אישור הרשמה תשלח אליך כולל פרטים נוספים. בנוסף במידה ותרצו סדנה בזום, יש לציין זאת ונשקול לערוך מפגש היברידי משולב גם זום גם פרונטלי.

*** יש להוסיף בדף ההרשמה, אופציה לסדנה בזום / פרונטלי ***

המיקום של המפגש הוא בפארק רימון בקרית אונו. במידה ותרצו להשתתף בסדנה דרך הזום, יש לציין זאת בדף ההרשמה ונשקול לערוך מפגש היברידי משולב גם זום גם פרונטלי.


______


אודות היזמת רויטל שבי קורן

מרצה ומנחה סדנאות הבית להשראה יוצרת מנהלת הקהילה: "נפלאות ההשראה" לקבלת השראה כמדי יום, מוזמנים להצטרף לקבוצה השקטה בוואטסאפ בלינק הבא: https://chat.whatsapp.




 

אודות מיזם יום ההשראה הבינלאומי


יום ההשראה נוסד בשנת 2018 ע״י הסופרת, האמנית והפרסומאית טלי דביר לבנת, מאז היווה בית למאות מיזמי תרבות בעולמות תוכן שונים, האתר מספק הצצה לפרויקט המרתק, הפועם והיוצר.

הרעיון להקדיש יום אחד לחבר בין חדי קרן ולעודד חשיבה פתוחה, שונה. יום אחד שהוא מעבדה, מעבדה לרעיונות קהילתיים ובית ליצירה. מעבדה שנפתחת פעם בשנה למשך 24 שעות.

כמו הייתה קהילת ההשראה לב פועם המבקש לזעוק את תחושותיו, בחוש הומור השמור ליקום בחרה הקהילה בשנת 2019 חודשים לפני שפרצה מגפת הקורונה נבחר הנושא השנתי לשנת 2020. הנושא הנבחר היה ״שינוי״ והנה הגיע נגיף הקורונה שעצר את הזמן ושינה לאנושות את המסלול. קריאה והתבוננות ביצירות בשנת השינוי היא פלא צרוף.

בימי הסגר של שנת הקורונה נשלח שאלון לחברי הקהילה בו נתבקשו החברים לבחור את הנושא לשנת 2021 והנושא שנבחר הינו ״תשוקה״ התשוקה לחיים, לעשייה, ליצירה, לביחד, בלי מסכות, בלי בידודים וסגרים.

אט אט מתחילה קהילת ההשראה ליצור לוח שנה קריאטיבי מבוסס רחשי לב, היסטוריה נרקמת.


תודתנו נתונה לכל שגרירי ההשראה, בהווה, בעבר ואתן.ם שגולשים.ות באתר ורוצים לזוז. בואו. קהילת ההשראה היא מעבדה שנפתחת פעם בשנה למשך 24 שעות של יצירה ועשייה.



נחלום יחד, נגשים ונמשיך את העשייה מידי שנה. מסורות של משוגעות.ים. כמוני.


השראה היא מונח רחב, רחב מידי ולכן הוחלט שכל שנה יום ההשראה יבחר נושא שנתי סביבו תסוב היצירה של אלפי החברים בקהילה.

2019 - השראה

2020 - שינוי

2021- תשוקה

2022- ריפוי













bottom of page