top of page
  • תמונת הסופר/תאורית לבה

משרד עו"ד טליה גרידיש קיבל דירוג גבוה מטעם Dun's 100



צילום: מרווה הרוש

משרד עו"ד טליה גרידיש קיבל דירוג גבוה מטעם Dun's 100 ונחשב לאחד המובילים מבין משרדי עורכי הדין הטובים ביותר בתחום הצווארון הלבן.


לפני חודש וחצי (מרץ 2022) קיבלה עו"ד טליה גרידיש מטעם Dun's 100 את הבשורה המשמחת כי משרדה קיבל דרוג גבוה ונחשב לאחד המובילים מבין משרדי עורכי הדין הטובים ביותר בתחום הצווארון הלבן.

פגשתי אותה לשיחה טלפונית (כשהיא כרגיל בנסיעה בדרכים) לשמוע מה התחדש אצלה מאז הזכייה בתחום עשייתה.


טליה, מה שלומך? ספרי, מה חדש מאז זכייתך כמשרד מבין המובילים בתחומך?

מאז הדירוג, אומרת טליה, אני מזוהה יותר כעורכת בתחום העבירות הכלכליות והצווארון הלבן , ומגיעים אלי לא מעט עורכי דין, קולגות, העוסקים בתחומים אחרים, לייעוץ בתחום הצווארון הלבן. מעבר לכך אני עדיין ממשיכה לעבוד ביתר שאת במגוון תיקים חדשים או מתמשכים ולתת את כל כולי בכדי לעזור לכלל לקוחותיי, אשר מרביתם הינם אזרחים נורמטיביים אשר הסתבכו לראשונה בעבירות בתחום הפלילי והצווארון הלבן. אין תחושה יותר מספקת ומרגשת עבורי מלהשיג תוצאות עבור לקוחותיי, אשר תאפשרנה להם לשקם את חייהם, להסיר את העננה הפלילית שאפפה אותם והכל תוך מחשבה ומציאת פתרונות בדרכים יצירתיות, וכיוונים חדשים.


צילום: מרווה הרוש

תוכלי לספר על מקרה משמעותי בתחומך?

בימים אלה אנו נמצאים במו"מ מול תיק מיסים גדול, להעבירו מהליך פלילי להליך מנהלי. הנסיבות המיוחדות של הנאשם והדרך המורכבת אותה הוא עובר, הן חלק ממערך השיקולים בבסיסם אני נלחמת לביטול כתב האישום נגדו. בתיק כלכלי נוסף בו אני מטפלת, לאחרונה קיבלתי הודעה כי היועצת המשפטית לממשלה, נעתרה לבקשת משרדי, ועיכבה הליכים בעניינו של מרשי. מדובר בהחלטה משנת חיים ואשר ניתנת במקרים נדירים בלבד.


מהו הסיפוק בעבודתך?

כשנאשם שייצגתי והנעתי לשיקום, מצליח להיחלץ מהפשע ולסלול מסלול חיים חדש ומועיל לחברה. אני מאמינה כי לכל אדם מגיעה הזדמנות שנייה והמוטיבציה העיקרית שלי בעבודה להשיג עבור לקוחותיי לא רק את התוצאה הטובה ביותר בהליך הפלילי, אלא גם לבנות עבורם מסלול שיקומי שיאפשר לו לצאת לדרך חדשה ולמעשה לקדם אינטרסים חברתיים אשר ישרתו את כלל החברה.





ניתן להתרשם מסרטון וידאו קצר





טליה גרידיש | משרד עורכי דין פלילי וצווארון לבן

talia@taliag.co.il | 052-330-7111

רח׳ מאיר וייסגל 2 פארק המדע, רחובות



bottom of page