top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

היופי מצוי בפרטים הסמויים מן העין

נרקיס שלוים משלבת אימון אנרגטי ופרקטי, להשגת תוצאות יעילות ומהירות. האימון הייחודי מאפשר לאנשים ולארגונים כאחד, לגדול מבפנים ולהסיר חסמים, להירפא, לשנות תדרים ואף לעבור מהפך של ממש.

"והנה הסוד שלי. הוא פשוט מאוד: רק בלב אפשר לראות היטב. מה שחשוב באמת, סמוי מן העין", הנסיך הקטן

למה הכוונה במונח "סמוי מן העין?"

"המונח "סמוי מן העין" מתייחס לאנרגיה הגלומה בכל אחד ואחת מאתנו. כל אדם נולד עם תדר אנרגטי מסוים שהוא תדר נקי ראשוני. במהלך השנים, אנחנו אוספים חוויות ובונים סביבנו מבנים אנרגטיים, ה"מכבים" את אותו תדר ראשוני.

מכירים את התחושה שאתם נכנסים לחדר ומשהו בו לא מרגיש לכם נכון? אתם לא ממש מבינים מה גורם לכך, כי הכול נראה כל כך יפה אבל התחושה הלא נעימה נמצאת שם. כשמסירים את אותו תדר אנרגטי שלילי, נוצרת תחושת רווחה עמוקה."

נרקיס שלוים

ספרי לי על שיטת האימון הייחודית שלך?

"תמיד הייתה בי רגישות ויכולת לזהות אנרגיות. לפני 18 שנה, בעקבות אירוע משמעותי בחיי, עלו בי שאלות על מהות החיים וחיפשתי תשובות. פניתי ללימודי התפתחות אישית על מנת להגיע למכלול של הבנת האדם. למדתי אימון למנהלים, NLP וקורסים נוספים כמו ביורגונומי, קינסיולוגיה, מוח אחד, DI ועוד.

במקביל, שחררתי את הפחד להיות מי שאני והתחלתי להכיר ביכולת האנרגטית שלי. אני עוסקת באימון פרקטי, לצד טיפול וריפוי אנרגטי רוחני. הטיפול המתנהל בקליניקה כולל 2-3 פגישות ממוקדות, בתהליך טרנספורמטיבי עם תוצאות מידיות.

הפגישות כוללות אימון המשולב בריפוי אנרגטי, לשחרור וריפוי הדפוסים המעכבים ולהשגת התוצאה המיטבית, דרכה האדם מתחבר לאנרגיה הראשונית עמה נולד. במהלך הפגישות אני מתארת את ה"תמונה" הכללית של אדם - תמונת חיים ומצבי אנרגיה. אני מזהה חסימות אנרגטיות במישור הפיזי וכן בהילה של האדם. החסימות יכולות להיות בתחומי קריירה, התפתחות אישית, זוגיות, פריון, בריאות ועוד. את התמונה הכללית של האדם אני מתארת דרך כתיבה אינטואיטיבית, המדויקת לאותו רגע."

סיפורי הצלחה בעקבות האימון המשולב?

"דוגמה ראשונה היא של מנכ"ל ובעלים של חברה כושלת, שעמדה לפני פשיטת רגל. בתהליך הריפוי עלו נושאים הקשורים לקונסטלציה המשפחתית והתברר כי אנרגיית השפע שלו חסומה. הריפוי התמקד במערכת היחסים המעורערת שלו עם אשתו, ממנה עמד להתגרש. בעקבות הפגישות, בני הזוג החליטו להישאר יחד ובמקביל, החברה קיבלה תפנית חדה לכיוון חיובי, חדש לחלוטין.

לקליניקה מגיעים גם אנשים שלא מצאו מזור ברפואה הקונבנציונלית. למשל, הגיעו אלי ילדה בת שבע מלווה באמה. עורה של הילדה היה מכוסה בפצעים אדומים ומגרדים. למרות שהילדה עברה בדיקות ואבחונים, הרופאים לא הבינו מה גורם לתופעה. בעקבות שתי הפגישות שניהלתי עם הילדה ואמה, הפצעים נרפאו לחלוטין.


מקרה נוסף הוא של אישה שעברה טיפולי פוריות ללא הצלחה. בתהליך הריפוי עבדנו על המערכת האנרגטית שלה. שחררנו פחדים הקשורים לאימהות וליכולת שלה להכיל את העובר. לשמחתי בעקבות תהליך הריפוי היא הצליחה להרות וליוויתי אותה לאורך תקופת ההיריון עד ללידת התאומים.

דוגמה נוספת היא של אישה בת 42 שרצתה מאוד להינשא. בפגישות גילינו שהיא כל הזמן מסתובבת על אותו תדר ותמיד בוחרת את אותו "אבטיפוס" שאינו מתאים לה. באמצעות אימון ועבודה אנרגטית, שיניתי את התדר שלה. היום היא נשואה באושר.

דוגמה נוספת היא של מתאמנת המטופלת אצלי כבר שנתיים וחצי, אשר עברה טרנספורמציה של ממש בכל תחומי החיים: זוגיות, קריירה והגשמה עצמית. כיום היא פשוט אדם אחר."


אימון ארגוני

"עבדתי במשך שנים רבות בתפקידי ניהול בארגונים. בתהליך האימון הארגוני, אני משלבת את הידע הניהולי הנרחב שצברתי יחד עם עבודה אנרגטית תהליכית. המטרה שלי היא לרפא ארגונים וחברות עם קושי קיומי, באמצעות בדיקת מצבם האנרגטי, זיהוי חסימות וביצוע פעולות פרקטיות לשינוי המצב.

למשל, כשיש חוסר תקשורת בין המחלקות השונות בארגון, ייתכנו הפסדים כספיים משמעותיים. חוסר התקשורת נובע לרוב מקצר ברובד האנרגטי בין המחלקות ומחוסר זרימה ביניהן. כדי לפתור זאת, אני מבצעת עבודה אנרגטית המשולבת בפעולות מעשיות, כמו סדנת תקשורת או שינוי אסטרטגיה."


מה היא השראה עבורך ומה מעורר בך השראה?

"השראה בעיני היא עשייה מהלב, מתוך שלמות, אהבה ונתינה.

דברים יפים כמו אמנות, מעוררים בי השראה. אני מציירת ציורים אינטואיטיביים ומציגה אותם בתערוכות. בציורים אני מבטאת את האנרגיה שאני מרגישה, מתחברת לצבע ונותנת ליד לנוע באופן חופשי. היצירות עצמן הן אנרגטיות והאווירה שהן משרות יכולה להיות רגועה, נמרצת או תחושת ביטחון. הציור האינטואיטיבי הוא אמצעי טיפולי נוסף בו אני משתמשת והתדר האנרגטי המצוי ביצירה תומך בתהליכי השינוי."


נרקיס שלוים

מה הן התכניות שלך לעתיד?

"אני רוצה להגיע לכמה שיותר אנשים וארגונים, להעלות את נושא הריפוי האנרגטי למודעות ולהוביל לחדשנות בתחום.

במשך שנים רבות לימדתי באופן פרטי נושאים הקשורים בהתפתחות אישית, תוך מתן כלים אנרגטיים לריפוי עצמי. בימים אלו אני בונה תכנית לימודים ייחודית אשר תועבר לכיתות שלמות של מטפלים ומאמנים. מדובר על שיטה טיפולית המשלבת את העולם הפרקטי עם עולם הרוח.

בנוסף, אני בתהליך של כתיבת סיפור חיי, כך שיש למה לחכות!"



 

היצירות מוצגות 

בתערוכת יחיד במגדלי הים התיכון גני תקווה עד סוף חודש ינואר 2020

ניתן להזמין יצירות בהזמנה מיוחדת 


לפרטים נוספים ויצירת קשר: www.facebook.com/נרקיס-שלוים-מאמנת-ומובילה-להצלחה | 054-453-2568

bottom of page