top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

כואב אבל פחות – בזכות תהליך גירושין מהיר ויעיל

משרד עורכי דין שרון סגל, מתמחה בתחום דיני משפחה בדגש על תביעות בתחום הגירושין. עו"ד שרון סגל, מנהל ומייסד המשרד, מסביר כי השאיפה היא: "לסיים את תהליך הגירושין במינימום זמן עם מקסימום תוצאות, על מנת שכל המעורבים בדבר יוכלו לחזור לשגרת חייהם."

מה מייחד את השירות שלכם?

"צוות המשרד מורכב מעורכי דין שהם גם מגשרים מוסמכים - שילוב מנצח זה, תורם רבות להבנת הסכסוכים ולמציאת פתרונות יעילים ומהירים עבורם.

דאגה ללקוח - אנחנו נלחמים על הזכויות של הלקוחות שלנו באופן עיקש עם המון רגישות ואכפתיות. המטרה שלנו היא לסיים את התיק במינימום זמן עם מקסימום תוצאות, בכדי לחסוך ללקוח, לילדיו ולמשפחתו המורחבת, את הקושי והכאב שבתהליך הגירושין.

מעטפת שירותים - אנחנו פועלים בשיתוף עם גורמי חוץ כמו: פסיכיאטרים, פסיכולוגים וקואצ'רים לגירושין, במטרה לתת מענה מקיף ואיכותי לצרכי הלקוח.

פתרונות בתחום הכלכלי - אנחנו עובדים בשיתוף עם משרדי חקירות, כדי לפתור את בעיית הברחת והסתרת הרכוש, כולל נכסים לא מוחשיים כמו אופציות."


מי קהל היעד שלכם?

"אנחנו פונים לכלל הלקוחות ומתמחים בשני סוגי קהלים:

חברי כוחות הביטחון, אנשי צבא, משטרה ושב"ס - עבורם נדרשת מומחיות ספציפית לגבי חלוקה מיטבית של המשכורות, בעקבות הפנסיה התקציבית.

אוכלוסיית העצמאים - הנהנים ממענה מיטבי עקב התמחותנו בתחום החברות, בהקשר של דיני משפחה."


דוגמאות לתיקים מוצלחים שניהלתם?

"איש עסקים שייצגנו נתבע על ידי גרושתנו על סך מיליוני שקלים. בזכות הידע והמומחיות שלנו, התביעה הוסרה לחלוטין.

בתיק של משמורת משותפת הצלחנו, בעזרת טכניקות מיוחדות, להוביל לכך שהלקוח שלנו הוא זה שיישאר בבית עם ילדיו במשך 18 שנה, במקום אשתו.

בתיק בו תבענו בעל של לקוחה שהצליח להבריח מיליון שקל בדרך לא דרך, הצלחנו להחזיר לה 800 אלף שקל."


למה חשוב לשים לב בניהול תיק גירושין?

"זוגות הנמצאים בתהליכי גירושין כואבים, מתקשים לחשוב מעבר לכאן ועכשיו. חלק מתפקידנו כמומחים בתחום הוא לעזור להם לעשות זאת, למענם ובעיקר למען הילדים."


 


09-3732000 | www.divorce4u.co.il




bottom of page