top of page
  • תמונת הסופר/תאבי יופה

ליווי אישי לאורך כל הדרך


אחד מהכללים המובילים את רונית חנגל הוא שהחיים מציעים לך מעת לעת הזדמנויות ושצריך לדעת לתפוס אותן. כך היא עשתה לפני כ-30 שנה, כשעם שחרורה משירות צבאי החלה את דרכה המקצועית באחת מחברות הביטוח הגדולות בישראל. ראיון מרתק על תכנון מיסוי


צילום לילך תוינה
צילום | לילך תוינה

"רציתי להוכיח לעצמי ולאבא שלי שאני אצליח", מודה רונית, "המשפחה שלי מנהלת עסק גדול בענף אחר אבל אני בחרתי להתחיל בתחום שהגעתי אליו במקרה. עבדתי בחריצות, עסקתי בנושאים הרגישים ביותר של אנשים – בחסכונות שלהם – עשיתי חישובי פוליסות שונים, טיפול בעזיבות עבודה ועוד. משם עברתי לתפקיד ניהולי ואז לתפקיד ייעוץ שעזר לי להיחשף להרבה אנשים ממגוון העיסוקים שקיימים היום במשק, כולל מנכ"לים ובכירים נוספים לתכנון החסכונות הון/פנסיה/מיסוי וטיפול בפרישות מעבודה".





רונית חנגל היא מנהלת ומתכננת פרישה ומומחית למיסוי ולפנסיה. מאחוריה 30 שנות ניסיון בחברות הביטוח הגדולות והיום היא מלווה שכירים, מנהלים, פורשים ואנשים בתהליכי פרישה לקבלת אישורים מתאימים לחיסכון במס על הפיצויים שלהם. היא מלווה גם גמלאים בתהליכים הפנסיוניים שלהם, ומטפלת בזכויות המגיעות להם.


"כדי להביא את ה-100 אחוז שלך צריך לעשות את מה שאתה הכי אוהב"

מבהירה רונית חנגל, "ואחד הדברים החשובים בחיים זה להתחבר ולאהוב את העיסוק שלנו. מי שאוהב את מה שהוא עושה יש לו רצון ומוטיבציה לעשות את הטוב ביותר כדי להצליח".





ידע נותן ביטחון

מה השינוי המשמעותי שעובר על התחום שלך בעידן הנוכחי?

"אנשים מתחילים לפתח מודעות רבה יותר. הצעירים לא מתעניינים בפנסיה ולצערי גם לא כל המבוגרים יודעים מה המשמעות של תכנון פרישה, ואני מופתעת מכך כל פעם מחדש. יש רבים שלא מודעים לזכאות שלהם להטבות מס עד שהם לא פוגשים באיש מקצוע, שיודע לאבחן את המקרה שלהם ולהגיד להם במפורש מה מגיע להם".

הידע והניסיון של רונית חנגל בתחום הפרישה והפנסיה עשויים להיות בעלי ערך רב לחוסכים במהלך חייהם, בכך שימנעו מהם לבצע טעויות שיעלו להם במאות אלפי שקלים לעתים שהיו יכולים להישאר בכיסם.


ליווי לאורך הדרך

"הליווי של איש מקצוע חשוב להמשך הדרך, והסיבה העיקרית לכך היא כדי להימנע מטעויות רבות שאנשים עושים לבד בלי להבין שהם טועים. אני פוגשת כל הזמן ובכל רחבי הארץ אנשים שהערך הגדול שלי עבורם הוא בחיסכון משמעותי במיסוי, ומדובר במאות אלפי שקלים או גם באלפי שקלים בפנסיה השוטפת. זה מאוד מהותי להיות מלווה באיש מקצוע ומי שלא בוחר בזה עלול להפסיד הרבה מאוד כספים. אני רואה את זה הרבה גם אצל אנשים שעברו את גיל הפנסיה וחושבים שהם מסודרים".




איך התחום שלך ייראה בעתיד?


"הרגולציה משתנה כל הזמן ואיתה ההשפעה על החסכונות ועל הפנסיות, מי שמעודכן הוא איש המקצוע שמלווה אותך. חשוב שאדם שחי את העולם ואת השינויים שמתרחשים בו כל הזמן ילווה אותך, וייתן לך את המענה המקסימלי בכל הקשור למיקסום הזכויות שלך. יכול להיות שבעתיד יהיו שוב שינויים ואנשים לא ידעו זאת לבד".



מהם מקורות ההשראה שלך?

"הערך הגדול שאני נותנת לאנשים כשאני חוסכת להם את המס. זה נותן לי סיפוק אישי שהם לא משלמים לחינם מיסים גבוהים, שממקסמים להם את הטבות המס שמגיעות להם וכמובן מלווים אותם ונותנים מענה אישי להמשך הדרך".


טלפון | 050-6849778


השירותים ניתנים בכל חלקי הארץ


bottom of page