top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

סיפורה המרתק של תמר סופר בעלת חברת פריסו בע"מ



תמר סופר בעלת חברת פריסו בע"מ

התגלית שהובילה לטיפול טבעי בבעיה המאפיינת את הגיל השלישי

סיפורה המרתק של תמר סופר מתחיל בהיכרות שלה עם יוחנן פרי ז"ל, חוקר צמחי מרפא וסגולותיהם. השניים יצאו למסע חקר באי האיטלקי סיציליה, במהלכו נחשפו לצמחי מרפא המשמשים לטיפול טבעי אפקטיבי בבעיות בדרכי השתן. בשנת 1992 הקימו השניים את חברת "פריסו בע"מ", המייצרת כמוסות טבעיות המשמשות מזה מאות שנים בטיפול בבעיות שונות בדרכי השתן. הכמוסות מיוצרות באמצעות תהליך מיוחד ובלעדי ומשווקות בהצלחה ברחבי העולם. בראיון עמה, תמר מסבירה מה מייחד את הכמוסות הטבעיות הללו וכיצד הן משפרות ללא היכר את איכות חייהם של בני הגיל השלישי.





הכירו את תמר סופר, בעלת חברת "פריסו בע"מ", בת 82, ילידת נהריה, אם לשני ילדים ושישה נכדים. לאחר שירותה הצבאי עבדה כגננת ועברה לירושלים בכדי ללמד חינוך באוניברסיטה. בהמשך השלימה תואר שני בחינוך מיוחד.

תמר חברה בארגון הנשים הבינלאומי - סורופטימיסט בו מלאה תפקידים רבים, כולל נשיאה ארצית בין השנים 1996-1998 וחברה בהנהלת אירופה במשך שמונה שנים. כמו כן תמר חברה בקהילת דרכי נעם ליהדות מתקדמת, ברמת השרון.


מה הן בעיות בדרכי השתן ומה גורם להן?

בעיות בדרכי השתן מאפיינות בעיקר את בני הגיל השלישי וגורמות לפגיעה חמורה באיכות החיים שלהם. בעיות אלו מתבטאות בדרכים שונות כמו: השכמות תכופות לאורך כל הלילה בכדי להטיל שתן, דלקות חוזרות ונשנות בדרכי השתן, התגברות מהירה של לחץ למתן שתן ולאחריו זרימה איטית ומגמגמת מול האסלה, טפטופים לאורך היום ללא שליטה ועוד. הגורמים לבעיות בדרכי השתן הם רבים: היגיינה לקויה, גידולים שפירים או ממאירים, הגדלת הערמונית, התרופפות שרירי מערכת השתן, היצרות דרכי השתן, מחלות רקע המשפיעות על מערכת השתן, פגיעה במערכת האוטונומית (לא רצונית) של דרכי השתן ועוד.


מה הם החסרונות של הטיפולים הקונבנציונליים בבעיות אלו?

בניגוד לדרכים המקובלות המשמשות בטיפול במחלות אחרות, כשמדובר בבעיות במערכת השתן הטיפול מתמקד בדרך כלל בגורמי המחלה. בקרב גברים למשל, הפתרונות כוללים כריתה של הערמונית, טיפול במחלת הרקע העומדת מאחורי הפגיעה במערכת השתן ועוד. אמנם גישה רפואית זו הינה נכונה אך היא אינה מספקת מענה לפגיעה החמורה באיכות החיים של המטופל. למרבה הצער, ברגע שמתעוררת הבעיה בדרכי השתן היא צפויה רק להחמיר, לעיתים עד כדי פגיעה דרמטית בתפקוד היומיומי. מטופלים רבים מעדיפים להימנע מצריכת תרופות כימיות על בסיס קבוע או שאינם רוצים לעבור הליך כירורגי. כתוצאה מכך הם מסתפקים בפתרונות כמו חיתולים למבוגרים ונאלצים להשלים עם הפגיעה באיכות חייהם.



הפתרון הטבעי לבעיות השתן - הכמוסות של חברת "פריסו בע"מ"
הפתרונות הטבעיים שאנו מציעים, מספקים מענה אפקטיבי למרבית בעיות השתן:
  • הכמוסות מהוות פתרון אפקטיבי - לטיפול בבעיות חוזרות ונשנות בדרכי השתן.

  • הכמוסות מורכבות מרכיבים טבעיים בלבד - בריכוז החומר הפעיל של צמחי המרפא ולכן אין להן תופעות לוואי. כמו כן הוכח כין אין התנגשות בין הכמוסות לכל תרופה אחרת.

  • הטיפול מתאים לכל סוגי הבעיות השכיחות בדרכי השתן - בזכות ההשפעה החיובית והמתקנת של הכמוסות על כלל מרכיבי מערכת השתן.

  • המוצרים מותאמים לגברים ונשים - כדי לתת מענה להבדלים האנטומיים.

  • הכמוסות מיוצרות לפי תקנון משרד הבריאות

  • הכמוסות בעלות אישורי ISO 9001- 2015, GMP ותעודת כשרות.



הפתרונות הטבעיים של חברת "פריסו בע"מ"

אופונטימל  - כמוסות טבעיות לחלוטין המיועדות לגברים

פתרון זה מיועד לטיפול בבעיות בדרכי השתן כתוצאה מהגדלת הערמונית - תופעה טבעית המאפיינת את הגיל מתקדם. הכמוסות מטפלות בטפטופים לא רצוניים ובעיקר בהשכמות חוזרות ונשנות באמצע הלילה. הטיפול מוביל לשיפור משמעותי בבעיות בדרכי השתן בקרב גברים וכן לשיפור בגודל הערמונית.


אופונוטימה  - כמוסות טבעיות לחלוטין המיועדות לנשים

פתרון זה נועד לטיפול באובדן שליטה בסוגרים, דלקות חוזרות ונשנות בדרכי השתן (בעיקר בקרב נשים צעירות) ואי סדירות במתן שתן. במהלך השנים, השרירים הפנימיים בגופנו נחלשים והתוצאה היא ריצה תכופה לשירותים במהלך היום ובעיקר בלילה, חוסר שליטה על הסוגרים בעיקר בזמן שיעול, עיטוש, קפיצה וכו' ונטייה לדלקות בדרכי השתן.


כיצד ניתן לרכוש את הכמוסות ולהתחיל ליהנות מהחיים?

240 כמוסות (טיפול לחודשיים) במחיר 375 ₪ בלבד! כולל משלוח בדואר על חשבוננו. (משלוח ישיר עד הבית בתוספת 25 ₪)





ניתן ליצור עמנו קשר :

www.prisso.co.il :לינק לאתר

prisso@013.net.il

03-5495469













bottom of page