top of page
  • תמונת הסופר/תאייל הראל

"תנופת המיזוגים והרכישות של העסקים הבינוניים תתעצם בשנים הקרובות"

"אנחנו לא רואים עצמנו כחברת ייעוץ אלא כשותפים לדרך ולהצלחה", מסביר שחר בורשטין, ממקימי חברת הבוטיק Gamma-DELTA. "אנו מלווים חברות בדרך לצמיחה, באמצעות תכנון ויישום עסקי ופיננסי, במטרה להובילן לקפיצת המדרגה הרצויה, בתהליך ממוקד, זריז ויעיל."


ספר לי על החברה ותחום התמחותה?

Gamma-DELTA היא חברת ייעוץ בוטיק בתחום האסטרטגי, העסקי והפיננסי, אותה הקמתי עם אבי, אברהם (אברשה בורשטין), במטרה למזג בין תחומי הידע המשלימים שלנו. בהכשרתי אני רואה חשבון מוסמך כבר 19 שנה ויזם עם ניסיו עסקי, ניהולי ופיננסי עשיר, הכולל תפקידיCFO בחברות סטארט-אפ בינלאומיות. אבי, אברשה בורשטין, לשעבר אלו משנה בחיל הקשר, הוא יזם עם ניסיון ניהולי ושיווקי רב אשר כיהן כמנכ"ל בחברות תקשורת מובילות ועסק ביישו ."ושיווק פרויקטים, בארץ ובחו"ל, בהיקפים של מאות מיליוני דולרים


אילו שירותים אתם מספקים?


"תכנון אסטרטגי ממוקד וזריז - Gamma-DELTA מלווה את המנכ"ל בתהליך הובלת החברה קדימה, המתבצע תוך חשיבה משותפת וסיעור מוחות. בסופו של התהליך, אנו מייצרים עבורו תכנית עבודה פרקטית, זריזה, ישימה ומותאמת אישית, במטרה להקפיץ את העסק לשלב הבא.


פיתוח עסקי -Gamma-DELTA מלווה חברות משלב התכנון עד לביצוע, כולל ייעוץ וליווי בכל הקשור ליצירת קשרים עסקיים וחשיפה לשווקים בינלאומיים.


תכנון פיננסי ובנקאות השקעות -Gamma-DELTA מסייעת לחברות בתהליך גיוס חוב או הון ממקורות שונים בארץ ובחו"ל, לטובת מימון תהליכי הצמיחה


שלהן. כמו כן, אנו מלווים חברות בתהליכי מיזוגים או רכישות, במסגרתם אנו מבצעים מחקר מקיף אודות תחומי פעילותן ולאחר מכן, מבצעים תהליך סקאוטינג ממוקד, החוסך להן זמן ומשאבים רבים.

להערכתי, תנופת המיזוגים והרכישות של העסקים הבינוניים תתעצם במהלך השנים הקרובות. אנו חותרים להשגת מיזוג או רכישה מוצלחים,

במטרה לקצר את הדרך ללקוחותינו ולספק להם סינרגיה עסקית, תוך חתירה ל-WIN-WIN עבור שני הצדדים. "


מה מייחד אתכם?

"הניסיון והידע המעמיק שלנו בתחום הפיננסי והעסקי, מאפשרים לנו לספק לארגון רוח גבית וחשיבה מחוץ לקופסא. מאז הקמתה, Gamma-DELTA הייתה שותפה ליצירת הישגים משמעותיים ללקוחותיה. אנחנו מאתרים בכל חברה את הפוטנציאל לצמיחה, תוך ניתוח נקודות החוזק והחולשה שלה. אנו מלווים את החברה בהתמודדות עם האתגרים הניצבים מולה ומסייעים לה למצוא הזדמנויות, שיאפשרו לה לעבור לשלב הבא - לעבר מימוש קפיצת המדרגה והשינוי."

מה הוא סוג הלקוחות של Gamma-DELTA?

"עם לקוחותיה של Gamma-DELTA נמנות בעיקר חברות צמיחה - טכנולוגיה והייטק, היא המתמחות בתחומי האינטרנט, SaaS, מובייל, IOT, הומלנד סקיוריטי ועוד. מרביתן חברות בעלות פעילות בינלאומית ומחזור שנתי של לפחות 10 מיליון ₪, הנמצאות בתהליכי צמיחה והתרחבות.

בנוסף, Gamma-DELTA מלווה חברות גדולות יותר בתהליכי סקאוטינג למיזוג או רכישה, איתור יזמות וחדשנות וכן ביצוע פרויקטים מוגדרים ונקודתיים."


דוגמאות לפרויקטים וסיפורי הצלחה של החברה


ביצוע פרויקט בינלאומי לגוף מוביל בתחומו בארץ אשר שילב פיתוח עסקי ופיננסיים, בגישת סטארט-אפ.


גיוסי חוב והון לחברות צמיחה טכנולוגיות.


מיזוג של חברות הפעילות בתחום ה-IT.


תכנון אסטרטגי זריז וממוקד, אשר בוצע עם מנכ"לים ("תכנית 2020") – מהכרותינו וניסיוננו, מנכ"ל של חברה עסוק בענייני היומיום השוטפים ולכן מתקשה להתפנות לתכנון מהלכים במבט קדימה. אנו נכנסים לתהליך יעיל, משותף וממוקד אשר בסיומו, מתקבלת תכנית עבודה פרקטית עבור המנכ"ל, לצד חלופות תואמות למימון, בליווי צמוד שלנו.



מה היא השראה עבורך?

"ישראל היא אמנם מדינה קטנה אך יש בה המון יצירתיות, חדשנות ואומץ. המפגשים התדירים שלי עם בעלי חברות ויזמים יצירתיים, מספקים השראה הדדית. ביחד ניתן לקחת הארה או חלום, לצרף אנשים טובים למסע ולתרגם את זה למהלך חדשני פורץ דרך."









053-8446993




bottom of page